مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور روز گذشته(16 آذر) با حضور 24 تیم در چهار گروه برگزار شد و تیم هیات هندبال کرمانشاه در گروه اول این لیگ با تیم های نفت امیدیه، شهرداری جم، پاسارگاد شهرکرد، ثامن الحجج اراک و هیات هندبال بانه هم گروه شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 07 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عبدل جانفروز زاده سرمربی تیم هیات هندبال کرمانشاه که تیمش سال گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و تنها یک پله تا صعود به رقابت های لیگ برتر فاصله داشت، بااشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ، در خصوص شرایط این روزهای تیمش، اظهارکرد: از هفته گذشته تمرینات تیم را شروع کرده ایم که باتوجه به فرصت کم یکی دو هفته ای تا آغاز رقابت ها، باید به سرعت تیم را آماده کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا تمرینات تیمش را با تاخیر آغاز کرده، افزود: از آنجایی که انتخابات ریاست هیات برگزار نشده بود و نمی دانستیم آیا رئیس جدید هیات با تیمداری موافقت خواهد کرد یا نه، برای همین مدتی را بلاتکلیف بودیم.

سرمربی تیم هیات هندبال کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه رئیس جدید هیات همانند رئیس قبلی حمایت خود را از تیم ما اعلام کرد و با توجه به اینکه مهمترین مشکل کنونی تیم بحث اسپانسر است، تلاش هایی را برای جذب اسپانسر بکار گرفته‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمش شاکله اصلی سال گذشته را حفظ کرده، افزود: 50 درصد از بازیکنانمان همان بازیکنان سال گذشته هستند و نیمی دیگر را در ماه های اخیر جذب کرده‌ایم.

جانفروز زاده باتاکید براینکه تمرینات تیمش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد، اضافه کرد: در حال حاضر تیم روزانه حدود یک ساعت ونیم در مجموعه ورزشی امام سجاد(ع) با رعایت پروتکل هایی که فدراسیون دستور العمل آن را صادر کرده، تمریناتش را پیگیری می‌کند.

وی یادآورشد: هرچند که امسال تعداد تیم ها زیاد شده و چند تیم قدرتمند و متمول هم اضافه شده اند، اما همه تلاشمان را بکار می گیریم تا همانند سال گذشته بدرخشیم و قدرتمند ظاهر شویم.

سرمربی تیم هیات هندبال کرمانشاه در ادامه بااشاره به وجود ظرفیت های بالا در هندبال کرمانشاه، اعلام کرد: در رقابت های امسال لیگ دسته اول از یکی از استان ها سه تیم حضور دارد، درحالی که ما نیز ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در این رشته داریم و باید به همین اندازه از کرمانشاه هم حضور پیدا می کرد، اما وقتی اسپانسرها پای کار نمی آیند، فقط یک تیم، آن هم با سختی و مشقت حضور پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار