"طرح هما"، ١٢ هزار خاموشی برق در آذربایجان‌غربی را رفع کرد.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 08 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای کامل طرح هوشمندسازی اتفاقات "هما"، ۱۲ هزار خاموشی مشترکان استان طی ٢ ماه اخیر در قالب این طرح بررسی و رفع شده است.

اکبر حسن بگلو اظهار داشت: اجرای طرح ملی هما در تمامی ۱۷ شهرستان استان و ۲۰ مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت کامل هم‌اینک در حال اجراست.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از شرکت‌های توزیع نیروی برق پیشرو در منطقه ۲ کشوری در اجرای این طرح است افزود: تلاش ما این است تا از این ظرفیت ایجاد شده در استان نهایت استفاده را کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: طرح ملی هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق (هما) با وظیفه رسیدگی، تعمیر و نگهداری شبکه‌های توزیع به ویژه در مواقع بروز خاموشی‌ها طی چند سال اخیر در دستور کارشرکت توانیر قرار گرفته است.

حسن بگلو بیان کرد: اجرای این طرح منجر به کاهش مدت زمان خاموشی‌ها می‌شود چرا که در قالب این برنامه می‌توان علاوه بر مدیریت تماس‌هایی که در شرایط حاد جوی روی می‌دهد، میزان رضایتمندی مشترکان، پایش‌پذیری و رصد اکیپ‌های عملیاتی را نیز بیشتر کرد.

وی تاکید کرد: این طرح با تلاش‌های پرسنل این شرکت از ابتدای شهریور ماه امسال به صورت کامل و ۱۰۰ درصد با موفقیت اجرایی شده است.

درحال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۴۹ هزار مشترک برق در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار