رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این استان با توجه به کاهش تعداد بستری ها که یکی از شاخص های رنگبندی کرونایی است از وضعیت قرمز خارج شد.
کد خبر: ۹۲۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 12 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان  اظهار داشت: از مجموع ۱۱ شهرستان این استان شهرستان های هلیلان، سیروان، بدره و دهلران در وضعیت زرد و شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، دره شهر، آبدانان و چرداول در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با تاکید بر ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، یادآور شد: خارج شدن استان از وضعیت قرمز به منزله پایان کرونا و کنار گذاشتن پروتکل ها و فاصله اجتماعی نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن زمستان و کاهش بیشتر دمای هوا، مردم باید توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشند و در رعایت دستور العمل ها دقت کنند چرا که فاصله وضعیت های کرونا بسیار کم و با کوچکترین عدم رعایت به حالت قرمز بازمی گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۲۴ گذشته ۲۸ مورد ابتلا به کرونا در استان ثبت شد و تعداد مبتلایان به ۲۳ هزار و ۲۸۸ نفر رسید.

دکتر کریمیان با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم سبب کاهش ابتلا به کرونا شده است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده و تعداد فوتی ها تاکنون به ۶۲۷ نفر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند و هم اکنون تعداد بستری های موجود ۱۰۰ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: از ۱۴ بستری جدید ۶ مورد مربوط به ایلام، سه مورد مربوط به دره شهر، یک مورد دهلران، یک مورد چرداول، یک مورد ایوان، یک مورد مهران و یک مورد نیز مربوط به ملکشاهی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار