استاندار آذربایجان غربی با تقدیر ازتلاش فرمانداران در مدیریت شهرستانی کرونا، گفت : تلاش ها و اقدامات انجام گرفته، کم از ایثار نیست .
کد خبر: ۹۲۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 13 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، شهریاری که در همایش فرمانداران استان سخن می گفت افزود: تلاش ها و اقدامات انجام گرفته کم از ایثار نیست و باعث شده تا امروز از شرایط قرمز فاصله بگیریم.

وی افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی و اجرای دقیق مصوبات ملی و استانی باید همچنان در دستور کار فرمانداران باشد و نباید اجازه داد بی تفاوتی نسبت به کرونا بر ما غلبه کند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری نقش و سهم فرمانداران در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات را مهم دانست و اضافه کرد: پاسخگویی شفاف به مردم، تبیین عملکرد دولت، گفتگو با گروه های سیاسی شناسنامه دار و تقویت اقدامات در افزایش مشارکت عمومی توسط فرمانداران بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم گروه‌های سیاسی برای رونق بخشی به انتخابات وارد فعالیت ها شوند، مشارکت بالای مردم در انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید با هم افزایی ظرفیت‌ها به سمتی حرکت کنیم که آرامش، انسجام و ثبات بیشتر شود و در نظر داشته باشیم که مساله انتخابات و حضور مردم، ضامن اقتدار و ثبات است.

استاندار آذربایجان غربی، رفع دغدغه های اقتصادی را مطالبه جدی امروز مردم دانست و خطاب به فرمانداران گفت: در حوزه های برنامه ریزی و نظارت و پیگیری که در شهرستان ها بر عهده شما فرمانداران است، باید بسیار جدی عمل کنید تا مردم از نارسائی های نظارتی  دچار مشکل نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار