تیرنگ از فاجعه تاریخی در مدیریت شهری ساری گزارش می دهد؛
بی تردید با دستگیری 8 عضو شورای شهر ساری سال 99 را می توان سال سیاه ساروی ها نامید. سالی که خبرهای ناشی از فساد مالی مدیران شهری مرکز مازندران را پایانی نیست و هر روز ابعاد تازه تری از آن گشوده می شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 16 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ،  مجید ساجدی فر: دستگیری هشت عضو شورای 9 نفره شهر ساری – البته تا اینجا- همه را در شوک بزرگ و سردرگمی بهت آور فرو برد. حال برای پی بردن به عمق فاجعه، دستگیری شهردار ساری و بیش از 20 تن از عوامل شهرداری را به آن اضافه کنید.

 بی تردید سال 99 را می توان سال سیاه ساروی ها نامید. سالی که خبرهای ناشی از فساد مالی مدیران شهری مرکز مازندران را پایانی نیست و هر روز ابعاد تازه تری از آن گشوده می شود.

 مردمی که در این روزگار نامساعد اقتصادی و اجتماعی، هر روز خبر دستگیری چهره هایی که قرار بود خادمان شهرشان باشند را با بهت و ناباوری در رسانه ها و فضای مجازی می خوانند و خیره در اندیشه ای غریب از خویش می پرسند فلانی هم ….؟

 عملکرد شورای پنجم ساری نشان داد: فرقی نمی کند دکتر باشی یا مهندس، سردارباشی یا استاد، اصلاح طلب باشی یا اصولگرا، همینکه به دستت ترنج دادند، ببُری! همینکه آب دیدی شناگری قابل شوی….

 دلمان می گیرد از اینهمه سوء مدیریت‌ها، بی ‌تدبیری ها، سوء استفاده از قدرت، رانتخواری و مفاسد اقتصادی!

 دیگر به چه کسی و جریانی می توان اعتماد کرد وقتی آخرین جرعه جام تهی این مردم بینوا و محنت زده را خادمان! و منتخبانشان می نوشند و از سرنوشت و سرانجام به دام افتادگان درس عبرت نمی گیرند.

البته خود مردم هم تا حدودی در وقوع چنین حوادثی دخیل اند. وقتی ملاک انتخاب، شام و ناهار باشد یا فروش آرا، نباید بیش از این انتظار داشت...

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
57
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مردم چرا مقصرن ؟ وقتی ذات انسان کثیف باشه اگ تو زمزم هم بندازی پاک نمیشه ؟ بیشتراین افراد یا سابقه جانبازی دارن یا از نسبت شهید سوء استفاده کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار