رئیس جمهور گفت: توسعه و آبادانی شهر تاریخی و مهم تبریز موجب خوشحالی همه مردم است.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 17 December 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارت کشور از جمله افتتاح چهار ایستگاه خط ۱ قطار شهری تبریز با خوب ارزیابی کردن گزارش ایرج شهین باهر شهردار تبریز، اظهار کرد: توسعه و آبادانی شهر قهرمان، تاریخی و مهم تبریز موجب خوشحالی همه مردم است.

او در پاسخ به مطالبه شهردار تبریز در خصوص تامین فاینانس خط ۲ قطار شهری تبریز، گفت: دولت تا به اینجا کنار شما بوده و تا پایان این دولت نیز در کنار مردم، شورای شهر، شهرداری، استانداری و امام جمعه تبریز خواهیم بود.

رئیس جمهور ادامه داد: از استاندار آذربایجان شرقی می خواهم موارد مدنظر را به ما منعکس کند تا کمک های لازم برای شهر مهم تبریز اختصاص یابد.

 

روحانی گفت: از افتتاح چهار ایستگاه خط ۱ مترو تبریز خوشحال هستم. اینکه شهردار تبریز می گوید در سه سال اخیر به اندازه ۱۰ سال برای مترو تبریز کار شده، به معنی تلاش همه مسئولان استانی و شهری است.

او در پایان سخنان خود از همه مردم و مسئولان شهری و استانی از جمله امام جمعه، استاندار، شهردار، نمایندگان مجلس و شورا قدردانی کرد.

امروز چهار ایستگاه شهید باکری، امام حسین (ع)، سالار ملی و نور مترو تبریز با هزینه‌کردی حدود ۷۵۰میلیاردتومان همزمان با پروژه های شهرداری های کشور به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :