استاندار:
استاندار قزوین با بیان اینکه رویدادهای بزرگی در آینده قزوین رقم خواهد خورد، گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور، معتقدیم مدیرانی موفق خواهند بود که با شناسایی فرصت‌ها بتوانند از منابع موجود خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
کد خبر: ۹۲۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 17 December 2020

هدایت‌الله جمالی‌پور روز پنجشنبه و در حاشیه افتتاح سه پروژه عمرانی و خدماتی که همزمان با پروژه‌های منتخب شهرداری‌های کشور توسط ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: امروز، روز جهانی عاری از خشونت و افراط گری است و امیدواریم در جهان امروز ما هیچ خشونت و افراطی وجود نداشته باشد چرا که این قبیل مسایل نعمت‌های بزرگ خداوند را ضایع می‌کند.

وی ادامه داد : از زحمات و تلاش های صورت گرفته از سوی مجموعه شورا و شهرداری قزوین که با تعامل و همگرایی در این شرایط سخت اقتصادی و با برنامه‌ریزی‌های مناسب سعی کردند تا پروژه‌هایی را در دستور کار قرار دهند که باعث افزایش سطح رضایت مردم شود، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

استاندار قزوین، موضوع کمربندی نسیم شمال را یکی از مطالبات جدی و قدیمی مردم قزوین دانست و تصریح کرد: موضوع ترافیک و مشکلات پیرامونی این مسیر چالش‌هایی را در گذشته برای مجموعه مدیریت استان و به خصوص شهرداری ایجاد کرده بود که خوشبختانه این کار توسط شهرداری به انجام رسید و جا دارد از همه دستگاه‌ها، چه آنهایی که دغدغه محیط زیست و باغستان را داشتند و چه آنهایی که به نوعی مساله ترافیک برای آنان به یک مساله جدی تبدیل شده بود، به دلیل همکاری و صبوری‌هایشان تشکر کنم.

به گفته استاندار قزوین، همه نگران اجرای این طرح بودند که در نهایت با همت و تلاش شورای شهر و شهرداری، به خصوص همکاران ما در معاونت عمرانی و راه و شهرسازی و در نهایت نمایندگان مجلس این کار محقق شد و امروز شاهد بهره برداری از فاز نخست آن هستیم.

جمالی‌پور یادآور شد: با راه‌اندازی فاز نخست کمربندی نسیم شمال، حتی آنهایی که در گذشته و به دلایل مختلف مخالف اجرای پروژه بودند، امروز با بهره‌برداری از آن و کاهش حجم ترافیک و رقم خوردن شرایط خاص آن، لبخند رضایت بر لب دارند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز ۲ وظیفه سخت برعهده دارند، نخست آنکه فرصت‌ها را خوب بشناسند و دوم آنکه از منابع موجود به بهترین شکل استفاده کنند و اگر این کارها را انجام دهیم خیر دنیا و دعای مردم را برای خود فراهم کرده‌ایم.

جمالی‌پور با بیان اینکه امروز مدیریت بسیار سخت و پرتنش شده و مدیری موفق خواهد بود که فرصت‌ها را به موقع بشناسد و بتواند از طریق آن و استفاده درست از منابع، خیر دنیا و عاقبت را برای خود رقم بزند، افزود: خوشبختانه تعامل سازنده‌ای را در سطح استان و بین همه نمایندگان، دستگاه‌های اجرایی و مسوولان اجرایی شاهد هستیم.

وی، قزوین را استانی پرظرفیت اما محروم دانست و تاکید کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته و با وجود همه سختی‌هایی که کشور با آن روبرو است، با همدلی ایجاد شده بین نمایندگان مجلس و استان و با ۲ پله صعود در بخش بودجه، به رتبه بیست و هفتم رسیدیم اما این کمک حال خوبی برای ما نیست چرا که با آرمان‌هایمان هنوز فاصله داریم.

استاندار قزوین وضعیت بودجه استان را بسیار اسف بار برشمرد و اظهار داشت: تنها در سایه همدلی، اتحاد و کمک مشترک می‌توانیم عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و به طور حتم سال آینده شرایط بهتری را خواهیم داشت چرا که با همگرایی می توان سود بد و خلق ثروت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار