شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: سه طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 17 December 2020

 

سیاوش طاهرخانی در افتتاحیه سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین اظهار کرد: امروز براساس سیاست شورای شهر و با مدیریت شهرداری و نظارت استانداری قزوین، همزمان با افتتاح سراسری پروژه‌های شهرداری‌های کشور، سه طرح عمرانی و خدماتی با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار از قزوین به صورت ویدئو کنفراس و با حضور ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

شهردار قزوین ادامه داد: تمام پروژه‌های اجرایی شهرداری قزوین براساس سیاست‌های اعضای شورای شهر و همچنین نیاز شهروندان اجرا می شوند و ۲ پروژه مورد بهره‌برداری شهرداری که امروز به بهره برداری رسید مربوط به حوزه ترددریا، عمران ترافیک بوده است.

طاهرخانی تاکید کرد: یکی از پروژه‌های شاخص ما که برای سومین مرتبه در کشور و نخستین مرتبه در استان قزوین اجرایی شد، موضوع تعریض و ساماندهی جاده نسیم شمال است که مصوبه شورای عالی کشور را هم داشته و مسائل زیست محیطی نیز باید در آن رعایت می‌شد و شهرداری قزوین نیز با انتخاب پیمانکار، اجرای آن را به روش بیس تثبیتی با سیمان به انجام رساند.

او با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در ۱۸۰ روز و با فشارهای زیادی که به حوزه مدیریت شهری، به خصوص بخش حمل و نقل و پلیس راهور وارد آمد، مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: این طرح اگرچه جزو وظایف شهرداری نبود اما به دلیل نیاز شهری و حتی برون شهری، به مورد اجرا گذاشته شد و فاز نخست آن به طول ۱۸۰۰ متر و با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی و با ساماندهی نصب گاردریل‌ها در طول شبکه و علایم راهنمایی و رانندگی به انجام رسید.

به گفته طاهرخانی، شهرداری قزوین سعی کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن و بدون قطع حتی یک اصله درخت و با رعایت مسائل زیست محیطی از سمت جنوب به شمال، که از ناحیه شمال منتهی به تقاطع قزوین - رشت و در جنوب به سمت اقبالیه بود اجرا و فاز دوم آن نیز به طول ۲۸۰۰ متر در حال انجام عملیات عمرانی قرار دارد.

شهردار قزوین، افتتاح بخشی از پل یادگار امام را دومین پروژه مورد بهره برداری امروز دانست و گفت: این طرح نیز جزو حوزه مسوولیتی شهرداری نبود اما به لحاظ نیاز شهروندان به دسترسی آسان از کنارگذر شمالی قزوین، توسط شهرداری به انجام رسید و از پروژه‌های شاخص ما بوده که با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد افتتاح قرار گرفته که با توجه به اعمال محدودیت‌ها، در آینده نزدیک به روی خودورها بازگشایی خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: فرهنگسرای کیمیا در منطقه کم برخوردار عارف، دیگر پروژه مورد بهره‌برداری بود که در فضایی به مساحت ۱۸۰۰ متر و ۴۷۲ متر زیربنا، در ۲ طبقه و با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز شده و در آینده نزدیک به صورت مزایده واگذار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار