بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: بعد از مدت‌ها تمرین الان دیگر وقت بازی کردن است و با آمادگی بالای روحی و جسمی به میدان می‌رویم.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 19 December 2020

به گزارش تابناک قم، نوید خواجه‌زاده اظهار کرد: از نظر جسمانی صد در صد آماده‌ام، وضعیت تیم و دیگر بازیکنان ما هم خوب است، در کل شرایط مطلوبی داریم و منتظریم بازی‌‌های شیمیدر زودتر آغاز شود.

وی از انگیزه بالای بازیکنان تیم شیمیدر برای درخشش در ادامه بازی‌های این فصل لیگ برتر خبر داد و افزود: سابقه شیمیدر نشان می‌دهد که همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده، امسال هم همین‌طور است و با تمام وجود برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم که از 9 سالگی فعالیت در این رشته را آغاز کرده و از 16 سالگی در لیگ حضور دارد، در ادامه بیان کرد: بعد از بازی در ثامن مشهد، آویژه صنعت، سه سال حضور در مهرام و یک فصل بازی در اکسون، امسال به شیمیدر آمده‌ام و تمام سعی‌ام را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

وی عنوان کرد: به نظر من شیمیدر امکانات بسیار خوبی دارد، در واقع همه زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت در این تیم فراهم است، به همین دلیل جزو باشگاه‌های خوب بسکتبال ایران محسوب می‌شود و هیچ وقت به عنوان یک تیم معمولی وارد لیگ برتر نمی‌شود، بلکه همیشه یک تیم مدعی است.

خواجه‌زاده از هم‌تیمی‌هایش قدردانی کرد و گفت: خوشحالم در تیمی هستم که مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص بسکتبال ایران است، همه با روحیه و یکدل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و احساس می‌کنم بازی کردن کنار آنها برای من یک تجربه بزرگ است.

وی در پایان اظهار کرد: از مجموعه شیمیدر که برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم با نتایج خوب در لیگ زحمات آنها را جبران کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار