رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه:
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه شهردار کرمانشاه در جلسه شورای شهر حضور پیدا خواهند کرد، گفت: دکتر طلوعی تا پایان دوره پنجم این شورا، شهردار کرمانشاه خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 19 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، طیب حیدری در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران، از افتتاح و بهره برداری این تقاطع تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهری است که در رفع مشکلات ترافیکی ورودی شهر کرمانشاه بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه با افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، این تقاطع به پیشانی شهر تبدیل خواهد شد، افزود: علیرغم اینکه بسیاری از شهرداری‌های سطح کشور با مشکلات مالی مواجه هستند، خوشبختانه این پروژه هیچ گونه مشکل مالی و اعتباری ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه به پروژه های عمرانی شهر اشاره کرد و گفت: به عنوان نماینده منتخب مردم در شورای اسلامی در مجموع از اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه رضایت دارم و با رغبت هرچه تمام تر همراه و حامی شهرداری برای دستیبابی به اهداف و تکمیل پروژه های شهری خواهم بود.

حیدری با بیان اینکه هیچکس عاری از نقد و اشتباه نیست، تصریح کرد: خوشحالیم که دکتر طلوعی در این مقطع حساس و مشکلات مالی و اقتصادی کشور، زمامدار شهرداری کرمانشاه است و پروژه های عمران شهری را با سرعت پیش می برد.

وی با اشاره به گفته های استاندار که گوشه گوشه این شهر تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ شده است، تاکید کرد: روحیه جهادی و عمرانی دکتر طلوعی باعث همراهی و حمایت اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه شده است.

حیدری به مخالفت‌های اقلیتی از اعضای شورای شهر نیز اشاره و تصریح کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باید در مجرای قانون پیگیری شود و ما نمی‌توانیم فراقانونی عمل کنیم و اگر سوال و یا انتقادی از عملکرد شهردار کرمانشاه وجود دارد باید به صورت مکتوب به شهردار اعلام و ایشان در جلسه شورا پاسخگوی این سوالات و شبهات باشد.

وی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی زمان مناسبی برای حضور شهردار در جلسه شورای شهر هستیم، تاکید کرد: با توجه به اندک زمان باقی مانده از دوره پنجم شورای شهر، شرایط فعلی شرایط مناسبی برای جابجایی شهردار نیست و این اقدام به ضرر شهر خواهد بود.

حیدری با تاکید بر این که می‌توان مشکلات و اختلافات موجود را با گفتگو حل کرد، افزود: حضور شهردار در جلسه شورای شهر می تواند شبهات احتمالی را رفع کند، لذا دکتر طلوعی قطعاً در جلسه شورای شهر حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید راه توسعه و پیشرفته شهر کرمانشاه را هموار کنیم، گفت: بهترین قضات برای بررسی عملکرد شهردار و شورای شهر، مردم هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار