معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: ایجاد بازارچه هلاله شمالی واقع در شهرستان چوار از توابع استان ایلام در دستور کار دولت است.
کد خبر: ۹۲۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 19 December 2020

به گزارش تاتباک ایلام ؛  محمد نوذری عصر شنبه در مراسم معارفه اولین فرماندار شهرستان تازه تاسیس چوار ضمن تشکر از مجموعه تلاش تمامی دلسوزانی که در مسیر ارتقای این منطقه تلاش داشته‌اند، اظهار کرد: در این راستا لازم است از پیگیری مردم منطقه، امام جمعه چوار و نمایندگان حال و گذشته استان و به ویژه پیگیری‌های مستمر استاندار ایلام تشکر کرد.

وی با عنوان این مطلب که چوار ظرفیت‌های بسیار بزرگی در حوزه صنعت دارد، گفت: به زودی این شهرستان حرف‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش صنعت خواهد داشت و همه بایست کمک کنند که این پتانسیل‌ها بالفعل شوند.

نوذری افزود: با توجه به صنعتی بودن منطقه یکی از بحث‌های مهم بحث تعدیل نیرو است که باید با تشکیل منظم کمسیون‌های کارگری تلاش شود که این موضوع به حداقل برسد.

معاون استاندار ایلام، راه توسعه چوار را در گرو مشارکت و همراهی مردم در کمک به فرماندار شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد: ما به احترام مردم منطقه یکی از جوانان توانمند شهرستان را به عنوان فرماندار معرفی کرده‌ایم وبا همراهی و همدلی شاهد توسعه بیش از پیش در چوار باشیم.

بازارچه هلاله شمالی از مطالبات مهم استان است

وی در ادامه بر مردم داری فرماندار چوار تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم فرماندار زمینه مشارکت و همراهی مردم در امور مختلف است و در این راستا انتظار است این مهم در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه به ظرفیت‌های مهم منطقه اشاره کرد و اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم منطقه بحث مرز و مسایل مربوط به آن است و در این زمینه بازارچه هلاله شمالی که از مطالبات مهم استان بوده است، خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار ایلام در شورای ساماندهی مبادلات مرزی مصوب شده و برای تصویب به دولت رفته است.

نوذری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شرایط کرونایی استان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ماموریت‌های مهم فرماندار چوار مدیریت مطلوب بحث کرونا و اجرای دستورالعمل‌های و پروتکل‌های بهداشتی در راستای کنترل شرایط است.

وی افزود: استقرار ادارات کار مهم دیگر فرماندار شهرستان بوده که البته در اینجا لازم است مردم و اعضای شورای شهر نیز در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: راهبرد اصلی توسعه‌ای منطقه باید بر مشارکت بیشتر مردم در راستای ارتقای توسعه منافع عمومی تنظیم شود.

گفتنی است در این مراسم فهد کمالوند به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چوار معرفی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار