دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا خبر داد:
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری همایشی بین المللی با موضوع گفتمان و مسیر فکری این سردار بزرگ در بهمن ماه به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 20 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا امروز (30 آذر) در نشست خبری که امروز در دانشگاه رازی کرمانشاه  در خصوص اتفاقات اخیر که در دانشگاه رازی رخ داد، اظهار کرد:هتاکی یکی از کارمندان دانشگاه رازی در فضای مجازی به ساحت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورد بررسی است و قطعا دانشگاه نیز در مورد این اقدام ساکت نخواهد نشست.

وی خاطر نشان کرد: همایش بین المللی با موضوع سردار سلیمانی در بهمن ماه جاری برگزار  خواهد شد و هدف از برگزاری این همایش در مسیر حکمت سلیمانی خواهد بود و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه متولی برگزاری آن است.

اعلمی آل اقا  تصریح کرد: دانشگاه رازی در حال حاضر در بسیاری از شاخص های پژوهشی پیشرو دانشگاه های غرب کشور شده،هرچند که در تولید مقالات علمی از ما پایین‌تر هستند، اما شرایط توسعه ای بهتری دارند، زیرا توجه به دانشگاه ها در این استان ها بیشتر است.

وی تاکید کرد: دانشگاهیان همواره مسیر شهدا را تعقیب کرده و در جبهه علمی برای اقتدار کشور تلاش داشته باشند و در چنین فضایی حفظ کرامت و حرمت خون شهید شاخصی همچون سردار سلیمانی که بر دلها حاکمیت دارد و در مسیر اقتدار نام ایرانی تلاش وافری کرد، وظیفه‌ای انکارناپذیر است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود:بیش از 10 هزار دانشجو، هزار عضو هیات علمی رسمی و مدعو و هزار کارمند رسمی و غیررسمی در دانشگاه در حال فعالیت هستند که متاسفانه یکی از کارکنان جاهلانه به ساحت مبارک سردار سلیمانی توهین کرده بود و باعث نارحت شدن مردم و خانواده شهدا شد.

آل آقا تاکید کرد: در این مجموعه صدها کارمند ایثارگر برای اقتدار علمی کشور تلاش می کنند،ولی قرار نیست اگر فردی  جاهلانه اقدامی کرده به همه مجموعه به دید انتقادی نگاه کرد. همه ما این اقدام را محکوم می کنیم .

وی گفت: حراست دانشگاه رازی در کوتاهترین زمان ممکن مسئله را مورد بررسی قرار داد و به هیات تخلفات اداری ارجاع ولی این  فرد مدعی است که  گوشی موبایلش هک شده و این اقدام توسط وی صورت نگرفته است که این موضوع در دست بررسی است و مراجع قضایی هنوز نظر خود را اعلام نکرده اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار