عضو شورای اسلامی شهر قم از بزرگان این شهر خواست تا نسبت به حساسیت های موجود درباره الحاق 560 هکتار به محدوده شهری بی تفاوت نباشند.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 22 December 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آتش زر در نشست رسمی و علنی امروز شورای شهر با تأکید بر این که دود اختلاف نظرهای پیش آمده در موضوع الحاقی 560 هکتاری اراضی به محدوده شهر قم تنها به چشم مردم خواهد رفت بیان کرد: این چالش نیازمند بررسی همه جانبه در اطراف موضوع است.

وی با اشاره به این که این درگیری ها و اختلاف نظرها ممکن است سبب توقف پروژه های مهم شهری و یا حتی قفل شدن آن ها شود یادآور شد: فراموش نکنیم که پروژه های 32 و 48 هکتاری قم مربوط به دولت قبل بود و همچنان با همه دوندگی های انجام گرفته به نتیجه نهایی نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: باید به سراغ بزرگان شهر رفت و ضمن بیان همه نظرها و آراء، حرکت با طمأنینه و تأنّی را سرلوحه کار قرار داد.

همچنین در این باره زین العابدین قراچورلو به عنوان عضو دیگر شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: این الحاق در محدوده پردیسان انجام گرفته و باید گفت تجربه ای در این زمینه در مدیریت شهری بویژه در زمینه عدم دقت در زیرساخت ها در آن محدوده وجود دارد.

وی افزود: متأسفانه در آن تجربه و پس از مشخص شدن مشکلات زیرساختی، متولّیان امر عقب نشستند و همه امور به گردن شهرداری و شورای شهر افتاد، از این رو تردیدی نیست که الحاق 560 هکتار حتما باید مطالعات کافی داشته باشد.

قراچورلو ادامه داد: قطعا مشکلات الحاق این 560 هکتار از اراضی پردیسان به قم نسبت به دیگر فازهای آن محدوده و با توجه به مانع خط آهن، بیشتر است.

وی با اشاره به انتظار مدیریت شهری از تصمیم گیری ها برای کار پایه ای و منطقی تصریح کرد: بیاییم مردم را گرفتار برخی تصمیم گیری های عجولانه نکنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: بدانیم اگر به موقع فکر نکنیم، قطعا در آینده مجبور خواهیم شد هزینه های بیشتری بپردازیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار