مسئول کمیته امور شهرستان های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از احداث پیست موتورسواری و آفرود شهر کمالشهر با مشارکت مدیریت شهری خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 22 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» رضا آزاد فلاح اظهارکرد: شهر کمالشهر از دیرباز از مناطق پراستعداد و مستعد کرج واستان البرز بوده و قهرمانان بی شماری را به ورزش کشور معرفی کرده است.

وی افزود: در این راستا دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری طرفداران و علاقمندان بی شماری در کمالشهر دارد و در سالیان اخیر چهره های ارزشمندی را به این دو رشته معرفی کرده است.

آزاد فلاح ادامه داد: در نشستی که هفته گذشته با برخی از اعضای شورای شهر کمالشهر وبا حضور آقای درویش رییس هیئت اتومبیلرانی استان داشتیم موضوعات مهمی مورد بحث قرار گرفت که مهمترین آن ایجاد پیست موتورسواری و آفرود در این شهر بود.

وی خاطرنشان کرد: رییس هیئت استان البرز در این نشست توسعه زیرساختهای موتورسواری و اتومبیلرانی را لازمه فعالیت حرفه ای و همگانی این رشته ورزشی مهیج و پرطرفدار دانستند  ودر این راستا  تلاش می شود در سطح استان البرز پیست های مناسبی راه اندازی شود  تا موجب تسهیل و تسریع در دسترسی علاقه مندان به پیست و کلاس های آموزشی موتورسواری و اتومبیلرانی باشد.

مسئول کمیته امور شهرستان های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز تصریح کرد: آقای نیک فلاح رییس شورای شهر کمالشهر در این نشست قول هایی را در خصوص اختصاص زمین و ماشین آلات برای تسریع در احداث زیرساخت های اتومبیلرانی و موتورسواری دادند و این نوید را می دهیم که در آینده نزدیک امکان فعالیت جوانان کمالشهری در این رشته های مهیج را خواهند داشت.

آزاد فلاح در پایان گفت: تعامل با مدیریت شهری شهرها و شهرستان های تابعه استان برای جذب ظرفیت آنها برای توسعه زیرساخت های اتومبیلرانی و موتورسواری در دستور کار هیئت استان قرار دارد و امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار