مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از عصر امروز چهارشنبه از دستگاه های اجرایی استان خواست تمهیدات لازم را به ویژه در راه های کوهستانی به کار گیرند.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 23 December 2020

به گزارش «تابناک البرز»  آرش بهاروند احمدی گفت:  تحلیل نقشه های پیش یابی هوا بیانگر افزایش ابر و از بعد از ظهر امروز شاهد بارش برف و باران در این استان خواهیم بود ضمن آنکه از میزان آلاینده ها کاسته می شود.

وی ادامه داد: با گذر امواج ناپایدار بارشی و سرد از منطقه، رگبار برف و باران، رعد و برق، تگرگ و کاهش محسوس دما تا روز جمعه هفته جاری در استان البرز پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی گفت : دمای کمینه و بیشنیه روز چهارشنبه البرز بین صفر تا هفت درجه بالای صفر، ‌پنجشنبه منفی۲ تا ۹ درجه بالای صفر،‌جمعه منفی هفت تا چهار درجه بالای صفر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی البرز اظهار داشت: کاهش دمای هوا و بارش برف در مناطق مختلف استان نیازمند تمهیدات ویژه از سوی مردم و دستگاه های اجرایی است.

وی گفت : غلظت آلاینده ها تا ظهر امروز چهارشنبه دراستان البرز بالا خواهد بود که به تدریج از آلودگی هوا کاسته می شود.

از ابتدای مهرماه سال جاری تا دوم دی ماه جاری حدود ۱۴۰ میلی متر بارندگی در استان البرز ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار