مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر استان به 18 حادثه طی 48 ساعت گذشته تا کنون، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 26 December 2020

به گزارش تابناک رضوی، دکتر سید مجتبی احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته نیروهای هلال احمر استان به 47 خانوار امدادرسانی کرده اند.

 

وی با بیان اینکه 63 نیروی هلال احمر استان در قالب 22 تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: 18خودروی امدادی شامل 14 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه خودروی نجات در این حوادث به کار گیری شد.

 

دکتر احمدی با بیان اینکه یک مورد فوتی  و 9 مصدوم از مجموع 266 آسیب دیده داشته ایم یادآوری کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی طی این مدت به 48 خانوار آسیب دیده خدمات امدادی اعم از اسکان اضطراری و اعطای جیره اضطراری اراِئه داده اند و تعداد 2 مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال داده  شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اظهار اینکه  تعداد افراد اسکان داده شده نیز در این مدت 175 نفر بوده اند خاطر نشان کرد: از شهروندانی که در شرایط نامساعد جوی قصد سفر دارند خواشمندیم کلیه تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری به نقاط مختلف پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار