موانع طرح اینترنت رایگان خبرنگاری در مازندران مرتفع گردد/ لیست ثبت نامی ها و استفاده کنندگان اعلام شود
کد خبر: ۹۲۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 26 December 2020

رئیس مجمع نمایندگان مازندران اعلام کرد: اینکه شنیده می شود دستگاهی مثل اداره کل ارتباطات استان در این موضوع، همکاری و شفافیت لازم را ندارد، چندان زیبنده نیست. حداقل انتظار این بود که این اداره کل از همان سال قبل، اسامی ثبت نامی ها را به اداره کل ارشاد استان ارجاع می داد تا خبرنگاران فعال و واقعی از مابقی ثبت نامی مشخص شوند.

 منصورعلی زارعی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در گفت و گو با تیرنگ اظهار کرد: در سایت ها و فضای مجازی خبر محرومیت حداقل 75 خبرنگار فعال مازندران از اینترنت خبرنگاری را خواندم و پرسش من از اداره کل ارتباطات استان این است که چرا خبرنگاران فعال استان نباید از این طرح که امتیازی رایگان است برخوردار باشند؟
وی با تاکید بر لزوم حمایت از خبرنگاران، افزود: مگر مازندران چند خبرنگار فعال و پای کار دارد که حداقل 75 نفر از آن ها برای دومین سال متوالی از هدیه روز خبرنگار محروم اند؟ اگر گمانه های بهره مندی برخی غیرخبرنگاران از این طرح صحیح باشد که فاجعه است!
رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: از نهادهای مرتبط در استان و حتی کشور می خواهییم موضوع را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهند و اساس رفتارشان بر شفافیت و اعتماد متقابل باشد.
لیست ثبت نامی ها و استفاده کنندگان اعلام شود
زارعی ادامه داد: اینکه شنیده می شود دستگاهی مثل اداره کل ارتباطات مازندران در این موضوع، همکاری و شفافیت لازم را ندارد، چندان زیبنده استان نیست. حداقل انتظار این بود که اداره کل ارتباطات مازندران از همان سال قبل، اسامی ثبت نامی ها را به اداره کل ارشاد استان ارجاع می داد تا خبرنگاران فعال و واقعی از مابقی ثبت نامی مشخص شوند.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، بیان کرد: همانطور که برخی رسانه ها هم به درستی اعلام کردند انتظار می رود لیست افرادی که در حال استفاده از بسته هدیه خبرنگاری در اپراتورهای مختلف هستند، توسط اداره کل ارتباطات استان تهیه و ارائه شود تا حواشی و سوتفاهم های مرتبط پایان یابد.
رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پایان گفت: نیاز است همه دستگاهها در مسائل مرتبط با اهالی رسانه همچون مسائل مرتبط با مردم، جدیت و اهتمام کامل به خرج دهند و با هم نهایت همکاری را داشته باشند.


کانال اطلاع رسانی منصورعلی زارعی رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده مردم شریف شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار