مدیر کل هماهنگی و نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در سال 98، بر اساس آمار پلیس راهور، شاهد کاهش 8 درصدی تصادفات در مشهد و کاهش 6 درصدی تصادفات عابر پیاده در مشهد بودیم که یقینا اجرای پروژه حق تقدم عابر پیاده در کاهش تصادفات دخیل بوده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 28 December 2020

به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر نیشابوری با بیان این مطلب اظهار کرد: مقرر شده است پروژه حق تقدم عابر پیاده در 254 تقاطع دارای چراغ فرماندهی، اجرایی شود که در سال گذشته، این پروژه در 32 تقاطع با اعتبار 30 میلیارد تومانی انجام شده و دوربین های ثبت تخلف نیز از محل همین بودجه، در تقاطع ها نصب شد.

 

نیشابوری با اشاره به اینکه اجرای پروژه حق تقدم در 95 پروژه به پایان رسیده است، اضافه کرد: در سال جاری نیز اجرای 67 پروژه با اعتبار 32 میلیارد و 500 میلیون تومانی در دستور کار قرار گرفته است که 64 پروژه تا کنون به اتمام رسیده و 4 پروژه نیز به زودی پایان می یابد. سایر تقاطع های نیز در سال های بعد اجرایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از اتمام اجرای این پروژه و فرهنگسازی کار توسط تسهیلگران فرهنگی، اعمال قانون رانندگان متخلف توسط دوربین های نصب شده در تقاطع ها آغاز می شود، اضافه کرد: در سال 98، بر اساس آمار پلیس راهور، شاهد کاهش 8 درصدی تصادفات در مشهد و کاهش 6 درصدی تصادفات عابر پیاده در مشهد بودیم که یقینا اجرای پروژه حق تقدم عابر پیاده در کاهش تصادفات دخیل بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار