رئیس هیئت مدیره بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام گفت: هم اکنون بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای زاگرس با حدود ۶۰ تخت عادی و ۲۲ تخت ویژه به مردم استان ایلام، جامعه هدف و مراجعه کنندگان خدمات در مانی و پزشکی ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 30 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیرضا رمضانی رئیس هیئت مدیره بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان اظهار کرد: بیمارستان شهدای زاگراس بیمارستانی با استعداد ۳۲ تخت عادی بیمارستانی است و ۴ تخت ویژه است که هم اکنون با توجه به شرایط شیوع کرونا و شرایط حادی که در کشور و استان به وجود آمده است با تکلیف مسئولان بالادستی و ستاد مبارزه با کرونا بیش از ظرفیت استاندارد خود به بیماران خدمات ارائه می کند.

وی با بیان اینکه از ۱۵ آبان ماه سال جاری بخش قلب و داخلی استان به بیمارستان شهدای زاگرس منتقل شده است، گفت: هم اکنون بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای زاگرس با حدود ۶۰ تخت عادی و ۲۲ تخت ویژه به مردم استان ایلام، جامعه هدف و مراجعه کنندگان خدمات در مانی و پزشکی ارائه می دهد.

دکتر رمضانی با بیان اینکه هم اکنون با توجه به شرایط شیوع کرونا، بار سنگینی بر دوش ماست و قطعا اگر همت دکتر سلیمانی و تلاش همکاران، یاری ها و کمک های دانشگاه علوم پزشکی نبود، این بار سنگین به سرمنزل مقصود نمی رسید و امروز با تلاش همه کارکنان، در جلب رضایت بیماران و مراجعه کنندگان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با تقدیر از از همکاری و حمایت های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در راستای تجهیز بیمارستان و اختصاص امکانات پزشکی به بیمارستان شهدای زاگرس، یادآور شد: هر دو مجموعه هم دانشگاه علوم پزشکی و هم بیمارستان شهدای زاگرس وظیفه و تکلیف قانونی خود می دانیم که در خدمت مردم استان باشیم.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام با بیان اینکه رسانه های استان نقش مهمی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و جامعه هدف دارند، افزود: پذیرای انتقادات رسانه ها هستیم و هر چه از حمایت ها و انتقادات رسانه ها بهره مند باشیم کار ما در ارائه خدمات به جامعه هدف و مردم بیشتر و مفیدتر خواهد شد.

دکتر رمضانی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جامعه استان ایلام زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند ابراز کرد: ۲۵۷ هزار و ۳۷۰ نفر از خذمات بیمه تامین اجتماعی در استان ایلام بهره مند هستند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

زمینی در مهران خریداری شده است و با توجه به اینکه مهران دارای اهمیت ویژه ای به عنوان دروازه عتبات عالیات دارد و در راستای ارائه خدمات به بیماران تامین اجتماعی، مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در ساخت است و بر اساس قول پیمانکار در خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: هم اکنون زمینی به منظور احداث مرکز درمانی به متراژ ۴۷۰۰ متر در نظر رگفته شده است که مراحل واگذاری زمین از طریق سازمان مسکن و شهرسازی در حال اقدام استو در تلاش هستیم که با همکاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سایر شهرستان های استان نیز بتوانیم مرکز درمانی تامین اجتماعی راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه مرکز درمانی تامین اجتماعی در دهلران در حال حاضر فعال است، ابراز کرد: در مرکز استان نیز دو مرکز دی کلینیک و درمانگاه شماره ۲ در حال فعالیت هستند و توسعه این دو مرکز در دستور کار قرار دارد و سیاست سازمان تامین اجتماعی بر این قرار دارد که کیفیت خدمات خود را در مراکز تحت پوشش افزایش دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار