نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده انتخابیه دهلران گفت : طی هفته های آینده پیمانکار فاز دوم چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک مشخص می شود که یکهزارمیلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 01 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار دشت : یکی از موضوعات مهم پیگیری شده برای حوزه انتخابیه موضوع راه های ارتباطی است.

نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری ای صورت گزفته از طریق معاون وزیر راه قرار شد که 12 کیلومتر اول چهار خطه کردن دهلران به اندیمشک تکمیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت:با رایزنی که از طریق معاون وزیر راه صورت گرفته اجرای چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک از اداره کل راه و شهرسازی استان سلب و ادامه کار توسط شرکت زیرساخت اجرا می شود.

علیزاده بیان داشت :اجرای 50کیلومتر دیگر این پروژه در قالب دو قطعه 25 کیلومتری تا پایان سال عملیات اجرایی می شد که 3هزار میلیارد ریال هزینه می شود.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع 4هزار میلیارد ریال برای ادامه چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک هزینه می شود.

نماینده مجلس یازدهم بیان داشت : مسیر بدره به دره شهر و پل گاومیشان بطول 55 کیلومتراست که در این راستا ماده 56اخذ شده وبا توجه با مذاکرات با بانک های صادرات،رفاه کارگران و سپه صورت گرفته سرمایه گذاری خواهند کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار