کد خبر: ۹۲۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 01 January 2021

تابناک رضوی: قاسم سلیمانی، اسمی ترسناک  برای دشمنان اسلام و ایران بود و نامی مهربان  برای ایرانی ها و مسلمانان که در 13/10/1398 شهیدشد. دشمنان گمان می کنند که او را کشته اند اما قاسم سلیمانی هنوز زنده است. زنده در جهاد یاران خود. او بزرگ بود. کارهای کرد کارستان  تا دفاع در جبهه های ایران  تا ارام کردن سیستان بلوچستان تا امنیت بخشیدن به عراق و سوره و لبنان.

 

چشم همه تر بود در عزای او. می دانیم همه ما که اومردی مهربان وباتعصب روی ایران عزیز ما . همه می دانیم که رزم و رسم سلیمانی برای ما ارامش بود وبرای دشمنان بلای جان. یادم هست سال های پیش، هرجا که می رفتیم و  بحث های  سیاسی راه می افتاد، حتی انها یکه نمی دانستن  سیاست چیست می گفتند تا قاسم سلیمانی است راحتیم . او برای همه مردم سربازی بزرگ بود. سردار ایران و عزیز رهبر انقلاب بود. دل به خدا داده بود . اگر شما سخنرانی هایشراگوش کنید میفهمید که این مرد مرد اسمان بود نه مرد زمینی.اهل حرف نبود. قول داد وعملی اش کرد. گفت: تا 3ماه دیگ اثری از داعش نخواهد ماند، یک ماه زودتر عمل کرد و 2 ماه بعد، خبرامد  حکومت داعش تمام شد.

 

 این مرد  میگفت  بچه شهید حرمت دارد . او عاشق آنان بود و من عاشق ان صحنه ام که سر نماز بچه  ای به سمت اورفت وگلی به اوداد واوهم گرفت .

 ترامپ وحشی تا قبل از ترور سردار دلها،  فقط با یک حاج قاسم  طرف بود اما الان 80ملین ایرانی باغیرت  در برابرش ایستاده اند و میلیون ها نفر هم در کشور های دیگر. در خود آمریکا نفس اش دارد تمام میشود .

 

 روز مرگ سلیمانی نشد. با شهادت او، 80ملیون قاسم سلیمانی در ایران و ده ها میلیون سلیمانی در جهان، به دنیا امدند .

 

شهید سلیمانی جلودار است و بر دشمن می تازد و ده ها میلیون سلیمانی پشت سر اویند. سلیمانی هرگز نمی میرد.

امیرحسین بنی اسدی/ کلاس ششم ابتدایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار