جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج سازندگی استان قم از مشارکت 300 گروه جهادی با بیش از دو هزار 700 جهادگر در طرح شهید سلیمانی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 05 January 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ محمود داودآبادی با اشاره به اینکه گروه های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام توان برای مقابله با این ویروس منحوس وارد میدان شدند، اظهار کرد: گروه های جهادی قم دراین چند ماه طیف وسیعی از خدمات را ارائه کرده و صحنه های بی بدیلی از خدمت،ایثار و فداکاری را خلق کردند.

وی با اشاره به قرارگرفتن در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ادامه داد: به لطف و مدد الهی و با همت جهادگران همیشه در صحنه استان قم طرح کنترل هوشمند خانگی ویروس کرونا که متبرک است به نام این سردار شهید طی یک ماه گذشته در قم عملیاتی شد که در این مدت شاهد آثار بسیار مثبت این طرح در کنترل و کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان این ویروس هستیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: در این طرح بیش از 300 گروه جهادی با دو هزار و 798 جهادگر فعال اعم از متخصصین، پزشکان، پرستاران و بهروزان با حمایت از بیماران کرونایی از شیوع بیشتر این ویروس در استان قم پیشگیری کردند و این طرح تا سفید شدن رنگ استان در خصوص ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

داودآبادی از اجرای نهضت کمک مومنانه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت گروه های جهادی با حمایت سازمان بسیج سازندگی و خیرین بالغ بر 950 بسته معیشتی، 52 دستگاه تبلت و 87 بسته لوازم الحریر، بیش از 200 عدد انواع پوشاک و کفش، سه هزار 900 بسته بهداشتی و 200 بسته اقلام دارویی را به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا کرده و به تعمیر و مرمت پنج خانه مسکونی نیز پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار