فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:
تابناک-فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رزمندگان سپاه همان‌گونه که در مقابل دشمن ایستاده‌اند به هم‌وطنانمان هم خدمت می‌کنند بنابراین هم مرد میدان امنیت و هم مرد میدان خدمت هستند.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 06 January 2021


به گزارش تابناک، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: اراده ما شکست‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه کمر همت را برای امنیت خلیج‌فارس محکم بسته‌ایم افزود: دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشود چراکه سطح تاکتیک‌مان را افزایش داده‌ایم.

سلامی بیان کرد: دشمن باید تسلیم اراده رزمندگان سپاه شود زیرا آنها اراده و ایمان خود را در مواجهه نزدیک با دشمنان و همه می‌دانند خشم و غضب این حافظان و پاسداران حریم دریا ماهرشدنی نیست.

وی تصریح کرد: دست رزمندگان سپاه روی ماشه است و همیشه آماده‌اند و در میدان نبرد حضور دارند و همچون شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانشان در دفاع از انقلاب و اسلام و کشور ایستاده‌اند.

سلامی اضافه کرد: ما به دوستانمان تأکید می‌کنیم با نهایت احترام و با نهایت ادب، بدون منت گذاشتن بر مردم به آنها خدمت‌رسانی کنند و حتی منت مردم را هم بکشند و ناز مردم را بخرند، ما خریدار ناز مردم هستیم.

وی با بیان اینکه از همکارانم می‌خواهم که به مردم خدمت و به این خدمت افتخار کنند گفت: افتخاری بالاتر از خدمت به مردم و محرومان نیست، مردم ولی‌نعمت و اربابان ما هستند، این‌ها شعار نیست واقعیت است، به این واژه‌ها افتخار می‌کنیم و دوست داریم این‌گونه باشیم که می‌گوئیم، ما هرچه که داریم از بند کفش تا لباس، وجود جان و آبروی ما برای این ملت است.

سلامی بیان کرد: از فرمانده عزیز و بااحساس نیروی دریایی و فرماندهان عزیز این نیرو و آحاد رزمندگان نیروی دریایی که در سواحل و جزایر کمر و در دریا کمر همت را برای امنیت محکم بسته‌اند، همچنین عزیزانی که در ساخت و تجهیز این بیمارستان زحمت‌کشیده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما تا آخر می‌ایستیم و ملتمان را در همه‌جا همراهی می‌کنیم خاطرنشان کرد: امروز که این بیمارستان به نام حاج قاسم سلیمانی افتتاح می‌شود، تنها برای خدمت‌رسانی به پاسداران و خانواده‌های آنها نیست بلکه همه مردم در دایره خدمت سپاه هستند و ما فدایی همه هستیم و بدون رضایت مردم از خودمان راضی نیستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار