کد خبر: ۹۳۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 09 January 2021

 برخورد یک دستگاه تاکسی پیکان با عابر پیاده حادثه ساز شد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت:در اثر برخورد یک دستگاه تاکسی پیکان با عابر پیاده در جاده سمغان - دهدشت عابر ۱۶ ساله جانش را از دست داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه, با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه تاکسی پیکان با عابر پیاده در جاده سمغان- دهدشت، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد یک جوان ۱۶ ساله در حال تردد از عرض جاده که یک دستگاه تاکسی پیکان با وی برخورد نموده و بلافاصله از محل متواری گردیده که با تلاش مأموران خودروی پیکان متوقف و به پارکینگ دلالت گردید که عابر بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه عابر حادثه دیده طی اعلام از عوامل بیمارستان ، به علت شدت جراحات فوت نموده خاطرنشان کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.
 فوت راکب موتورسیکلت در برخورد با خودروی سمند در کهگیلویه

در خبری دیگر ، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از فوت راکب موتورسیکلت در برخورد با خودروی سمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام یک فقره تصادف شهر دهدشت رو به روی تالار پارسیان بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ و کارشناسان پلیس راهرو به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه موتورسیکلت برخورده کرده که راکب موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است، عنوان داشت: با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز این گونه حوادث تلخ پیشگیری می کند از رانندگان خواست تا این قوانین را با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار