فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:
سرهنگ عالی پور گفت: راننده پرایدی که با حرکات نمایشی و دودزا کردن خودرو برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد بازداشت وخودرو توقیف شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 10 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان یک دستگاه سواری پراید را به علت حرکات نمایشی و دود زا کردن اگزوز خودرو با نصب باک اضافه گازوئیل بر روی اگزوز خودرو در یکی ازخیابان‌های شلوغ شهر متوقف کردند.

او افزود: راننده این خودرو با حرکات نمایشی خطرناک و حادثه ساز و همچنین دودزا کردن اگزوز خودرو به گونه‌ای که دید رانندگان دیگر را به کلی مختل می‌کرد و آلودگی شدید محیط زیست را ایجاد می‌کرد و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان بیان داشت: پس از متوقف کردن خودرو و استعلام خلافی آن از سامانه اجرائیات پلیس راهور مشخص شد این خودرو دارای ۲۴ فقره تخلف حادثه ساز با ۱۵ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ عالی پور ادامه داد: سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، لایی کشیدن در سطح معابر شلوغ و... از جمله تخلفات این خودرو است که راننده به دفعات مرتکب آن شده است.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو برای سیر مراحل قانونی و تسویه حساب تخلفات معوقه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با تأکید بر رعایت و احترام قوانین و مقررات توسط رانندگان، اعلام کرد: پلیس با جدیت و قاطعانه با رانندگان متخلفی که با حرکات نمایشی و ... سبب ایجاد اخلال در نظم شهری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان فراهم آورند برخورد می‌کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار