اسلام باوقار، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس؛
تابناک-رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تسریع در حل مشکلات زیربنایی در حوزه شهری با تعامل و هم افزایی بین دستگاه های خدمات رسان صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 11 January 2021

به گزارش تابناک، اسلام باوقار در دویست و دهمین جلسه علنی شورای شهر بیان کرد: با توجه به نقش ورزش در سلامت جسم و روان شاغلین در ارائه خدمات مطلوب،شهرداری بندرعباس و سازمان های مربوطه در شرایط کرونایی نسبت به ضرورت برنامه ریزی در امر ورزش پرسنل علی الخصوص بانوان شاغل، به مدت ۳۰ دقیقه نسبت به ورزش صبحگاهی بانوان از زمان شروع ساعت کاری اقدام نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه، همکاری و تعامل شهرداری و شرکت گاز را در راستای حل مشکلات شهروندان ضروری دانست و بیان کرد: تسریع در حل مشکلات زیربنایی در حوزه شهری با تعامل و هم افزایی بین دستگاه های خدمات رسان صورت می گیرد و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان براساس یک برنامه ریزی مدون می توانند تأثیر بسزایی در توسعه و آبادانی شهر داشته باشند.

باوقار افزود: رفع مشکلات در حوزه خدمات رسانی به مردم شهر بندرعباس نیازمند جدیت و همکاری همه ی دستگاههای مربوطه می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تأکید بر همکاری شهرداری با سایر دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات شهر گفت: شهرداری بندرعباس علیرغم تمام مشکلاتی که دارد در بحث ترمیم نوار حفاری و بهبود سطح خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

باوقار خاطر نشان کرد: مردم زمانی دغدغه نبود گاز را داشتند و الان که همه ی استان ها از نعمت گاز برخوردار هستند و همچنین استان هرمزگان که خود منبع گاز و نفت می باشد می بایست شهروندان از این نعمت برخوردار شوند که این مهم همکاری و همراهی مردم را می طلبد تا زودتر این پروژه به سرانجام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به گزارش شرکت گاز مبنی بر اجرای 500 کیلومتر لوله کشی در شهر بندرعباس و حفاری های ایجاد شده در راستای گاز کشی به شهروندان بیان کرد: اجرای 500 کیلومتر گاز کشی و حفاریهای ایجاد شده در شهر حجم بالایی است که شهرداری هموار سازی و پر کردن چاله های ناشی از نوار حفاری ها را در دستور کار خود قرار داده است تا از وارد شدن خسارت به مردم جلوگیری شود.

باوقاردر بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری در بودجه 1400 همه بخش های نیمه تمام را مد نظر قرار دهد تا پروژه های نیمه کاره و ناتمام هر چه زودتر به سرانجام برسد و شاهد ارائه خدمات عادلانه به همه مردم باشیم.

 رئیس شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده، شهرداری بندرعباس در زمینه امور رفاهی نیروهای شرکتی را همتراز با نیروهای پیمانی و قراردادی  قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار