فرمانده انتظامی مشهد به اجرای نهمین مرحله "طرح ضربتی ثامن و برخورد با جرایم خشن و سرقتها در مشهد اشاره و بیان کرد: در چارچوب این عملیات پلیسی ۸۵۸ متهم دستگیر و مقادیر زیادی اقلام سرقتی و مواد مخدر در این کلانشهر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 14 January 2021

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ عباس صارمی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات طرح ثامن در گفتگو با خبرنگاران افزود: ظرف ۲۴ ساعت گذشته با اجرای این طرح علاوه بر دستگیری متهمان، ۲۱ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی به کشف ۴۸۰ مورد از دیگر اقلام سرقتی نیز اشاره و بیان کرد: دو قبضه سلاح شکاری، یک قبضه اسلحه جنگی و ۱۲ قبضه سلاح سرد از دیگر کشفیات پلیس در چارچوب طرح ضربتی ثامن هستند.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: جمع‌آوری ۲۸۴ نفر معتاد متجاهر، بازداشت ۲۴ توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف پنج کیلو و ۶۱۹ گرم انواع مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بودند.
وی گفت: پلمپ ۲۲ واحد اماکن و اصناف متخلف، کشف مقادیری مشروبات الکلی و همچنین دو هزار و ۱۶۲ عدد قرص روانگردان از دیگر اقدامات پلیس در اجرای طرح ضربتی ثامن در مشهد هستند.
سرهنگ صارمی افزود: اجرای این طرح رضایت مردم را در پی داشت بطوری که در جریان اجرای آن شهروندان مشارکت و همکاری خوبی با پلیس داشتند.
طرح ضربتی پلیسی ثامن در پی مطالبه مردم مبنی بر برخورد با جرایم خشن و سرقت در مناطق مختلف مشهد از سوی فرماندهی انتظامی مشهد در سطح این کلانشهر به اجرا در آمده است.
۲۰۰ واحد کلانتری و پاسگاه انتظامی در سطح استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی حفظ نظم اجتماعی در ابعاد گوناگون و تامین امنیت عمومی را بر عهده دارند.

از این تعداد ۷۰ واحد انتظامی، ۳۴ کلانتری و هشت سرکلانتری در محدوده شهرستان سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشهد مستقر هستند.

همچنین مشهد تنها شهر در سطح کشور است که "کلانتری ویژه بانوان" دارد. این کلانتری با بکارگیری بانوان پلیس به صورت کامل تمام ماموریتهای حوزه بانوان را انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار