در ادامه عجایب مدیریت شهر شیراز در دوره پنجم، یک نفر با مدرک ابتدایی مدیرکل شهرداری شده است.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 14 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: هر دم از این باغ بری می‌رسد و همه را شگفت زده می‌کند، آیا با مدرک ابتدایی می‌توان پست مدیریتی گرفت؟ در پاسخ باید گفت در شهرداری شیراز بله!

آنقدر وضعیت در شهرداری شیراز بحرانی شده که در شهری با قریب به دو میلیون نفر جمعیت، جمعیتی که بیش از ۹۰ درصد آن زیر ۶۰ سال بوده، یک فرد ۶۰ ساله با مدرک ابتدایی مدیرکل یکی از قسمت‌های مهم شهرداری شده است.

وی که در تاریخ اول شهریور ۹۷ با حکم شهردار شیراز به عنوان یکی از مدیران کل شهرداری منصوب شده، در مدت یکسال توانسته شش کلاس درس خوانده و دیپلم را خود را در تیرماه ۹۸ اخذ نماید!

این مدیرکل شهرداری شیراز که هم اکنون بیش از ۳۰ سال خدمت مخلصانه داشته گویا قصد بازنشستگی ندارد و هم اکنون دانشجوی دانشکده علمی کاربردی خانه کارگر شیراز می‌باشد.

با وجود سن و سال بالا اما به دلیل نداشتن تخصص و سوادکافی، بسیاری از افراد مرتبط با حوزه وی شامل پرسنل شهرداری و بسیاری از مردم گلایه‌های زیادی از عملکرد او دارند، عملکردی که به نظر نمی رسد جای دفاع داشته باشد.

تماس‌های خبرنگار فارس با مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز برای پیگیری نحوه انتصاب یک مدیرکل با تحصیلات ابتدایی، به پاسخ نرسید و وی همچون گذشته سکوت را بر توضیح برای مردم ترجیح داد.

آقای شهردار، اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز در دوره پنجم، حق مردم است بدانند که چگونه یک نفر با مدرک ابتدایی و سابقه بیش از ۳۰ سال به عنوان مدیرکل شهرداری منصوب شده است؟ شهرداری که با بیش از ۱۲ هزار نفر پر است از جوانان متعهد، متخصص، تحصیلکرده و مدیر.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار