استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان با حضور در ساحل بندرعباس و بررسی وضعیت ساحل به فرماندار بندرعباس و نیروی انتظامی ماموریت داد از تجمعات ساحلی به منظور پیشگیری از شیوع مجدد کرونا جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 15 January 2021

به گزارش تابناک، استاندار هرمزگان، شامگاه امروز در بازدید از ساحل بندرعباس به صورت سرزده و غیر رسمی از شرایط حضور مردم در ساحل بندرعباس بازدید کرد.

دکتر همتی با حضور در بین مردم و گفتگو با آنان وضعیت تجمعات، روشنایی ساحل و خدمات رسانی شهرداری را مورد بازدید قرار داد. 

استاندار هرمزگان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تجمعات خانوادگی در سواحل ابراز نگرانی نموده و تصریح کرد: فرمانداری بندرعباس بر اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در شهر بندرعباس با وضعیت زرد نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز باید از عرضه قلیان در سواحل بندرعباس جلوگیری کند.

همتی با قدردانی از مردم به سبب استفاده از ماسک در سطح شهر تاکید کرد: مسئولان و مردم نیز اجازه ندهند مسافران با عدم رعایت الزامات بهداشتی شرایط مناسب استان را تغییر دهند. 

وی با اشاره به آب و هوای مناسب استان هرمزگان در این فصل سال گفت: چنانچه نظارت مردمی و مسئولان بر حضور و رفتار مسافران و گردشگران صورت نگیرد دچار موج جدید کرونا خواهیم شد. 

استاندار افزود: فروکش کردن کرونا در هرمزگان نباید به عادی انگاری منجر شود بلکه رعایت پروتکل‌ها تا ریشه کن شدن بیماری باید استمرار یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار