دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی ام اس خبر داد‌:
دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی ام.اس از ویزیت بیماران مبتلا به ام.اس در حاشیه برگزاری کنفرانس بیمارستان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 12 September 2015
امیر هژبرالساداتی در نشست خبری نخستین کنگره بین‌المللی ام.اس که در سالن جلسات بیمارستان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره به مدت 2 روز و در 27 و 28 شهریور 94 در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به درمان بیماران ام.اس در حاشیه این کنگره، تصریح کرد: تعداد محدودی از بیماران در حاشیه این کنگره و در روز 29 شهریور توسط پزشکان ایرانی و آلمانی ویزیت می‌شوند و افراد متقاضی برای نوبت‌گیری می توانند به درگاه اینترنتی بیمارستان رضوی مراجعه کنند.

دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی ام.اس در زمینه شیوع این بیماری، بیان کرد: بیماری ام.اس یک بیماری شایع نیست اما مزمن بوده و از جمله بیماری‌هایی است که سبب تخریب بافت اعصاب افراد می‌شود و تاکنون درمان قطعی برای این بیماری یافت نشده است.

وی در ارتباط با علائم شایع بیماری ام.اس، خاطر نشان کرد: اختلال در کنترل ادرار، اختلال در دید، تاری چشم، بی‌حسی اعضای بدن و اختلالات حرکتی از جمله شایع‌ترین علائم بیماری ام اس هستند.

هژبرالساداتی پیرامون ویزیت بیماران ام اس توسط پزشکان کنگره ‌اظهار داشت: پذیرش این بیماران با هماهنگی و وقت قبلی در کیلینیک بیمارستان رضوی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر در روز 29 شهریور ماه 9 امکان‌پذیر است.

وی از حضور پزشکان آلمانی در این کنگره خبر داد و گفت: 70 پزشک داخلی و خارجی با ارائه 14 سخنرانی در این کنگره شرکت می‌کنند که 10 سخنران ایرانی و 4 سخنران آلمانی هستند.

دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی ام.اس از انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه مونستر آلمان و بیمارستان رضوی مشهد خبر داد و گفت: در حاشیه این کنگره تفاهم‌نامه‌ای میان بیوبانک نوروانفلاماسیون دانشگاه مونستر آلمان و بیوبانک عصبی رضوی به امضا می‌رسد تا استفاده‌های دو جانبه‌ای از بافت‌ها و نمونه‌های زیستی به منظور گسترش تحقیقات بیماری ام اس صورت بگیرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار