فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: با همکاری و مشارکت خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضایی و انتظامی،امسال در استان ایلام رفع تصرف اراضی ملی نسبت به سال گذشته ۴ برابر بوده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 25 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جواد خردمند در کارگروه های هفت گانه اجرای سند تحول قضایی در ایلام، اظهار کرد: در سطح استان ایلام ۳۱۴ مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان انجام شد .

وی افزود:  در این راستا و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، ۳ هزار میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال از اراضی ملی حوزه سرزمینی استان ایلام رفع تصرف گردید.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور بیان داشت: با توجه به هوشمندسازی پلیس، اراضی ملی به صورت مستمر و روزانه تحت کنترل قرار می‌گیرد و این موضوع سبب شده است که افزایش کشف زمین‌خواری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

وی افزود:  استان ایلام جزو ۱۰ استان برتر کشور در خصوص مبارزه با زمین‌خواران بوده است .

سرهنگ خردمند گفت: استان ایلام از معدود استان‌هایی است که به صورت شبانه روز در این راستا و به صورت هوشمند موضوعات زمین‌خواری را رصد و بلافاصله با آن مقابله می‌کند.

وی به مردم توصیه کرد:  در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات مربوطه از سازمان ملی و مسکن نسبت به خرید مال که اقدام کنند و در برخورد با موضوعات زمین خواری با شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت به پلیس اطلاع دهند./م

بیشتر بخوانید ::

رفع تصرف ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در استانرفع تصرف 200 متر از اراضی ملی در شهر ایلام
1000 مترمربع از اراضی ملی استان ایلام رفع تصرف شد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار