مدیر پروژه رودپارک مشهدمقدس در مورد زمان بهره‌برداری نهایی از این پروژه توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 28 January 2021

احسان قیطاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مشهدمقدس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه رودپارک مشهد اظهار داشت: شهرداری مشهد براساس سیاست‌هایی که در جهت بسترسازی شهر مشهد و رفاه هر چه بیشتر شهروندان اتخاذ کرده، سه پروژه "کوه پارک"، "بوم پارک" و "رود پارک" را تعریف کرده است.
مدیر پروژه رودپارک مشهد بیان کرد: "بوم پارک" در محدوده کشف رود، "کوه پارک" در اراضی هاشمیه و سرافرازان و ارتفاعات جنوبی مشهد و "رودپارک" در مسیر کال چهل بازه تعریف شده است.
قیطاقی عنوان کرد: طول مسیر کال چهل بازه از پل مهندس پرتویی آغاز تا پل نمایشگاه، خیابان ستاری، دانشجو و سیدرضی ادامه دارد که در امتداد بلوار امام علی(ع) قرار دارند.
وی اظهار داشت: برای پروژه رودپارک سه فاز تعریف شده که فاز اول از پل مهندس پرتویی تا پل نمایشگاه است و فاز دوم از نمایشگاه تا خیابان دانشجو و فاز سوم از پل دانشجو تا انتهای سید رضی.
قیطاقی با تاکید بر اینکه فاز سوم این پروژه "رودپارک ۲ "یا چهل بازه ۲ یا پارک کشاورزی نامگذاری می‌شود بیان کرد: البته برای انتخاب نام نهایی پروژه، شهردار محترم مشهد در حال فراخوان از شهروندان هستند اما به احتمال زیاد به اسم پارک کشاورزی شهری نامگذاری خواهد شد.
وی گفت: محل پروژه پارک کشاورزی شهری داخل پارک چهل بازه مسیر پل دانشجو تا انتهای سید رضی در امتداد بلوار امام علی (ع) است.
قیطاقی افزود: طول این پروژه کمتر از یک و نیم کیلومتر است؛ مساحت کل پروژه ۲۳ هکتار است؛ زمان شروع پروژه اواخر آبان ماه ۹۹ بوده و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم؛ قرار است تا اواخر سال جاری رودپارک در دو بخش به بهره‌برداری برسد؛ بخشی از پروژه ۲۵ اسفند ۹۹ و بخش دوم اواخر اردیبهشت 1400 باید به بهره‌برداری برسد؛ در نهایت کل کار پروژه باید در بهار 1400 به اتمام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار