معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح استان توسط سپاه و بسیج به همت پایگاه های بسیج، مساجد، کانون ها و سازمان های زیرمجموعه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 29 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی در جمع خبرنگاران افزود: از آنجا که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پیش رو دادیم، تلاش برای مردمی کردنِ گرامیداشت ایام الله دهه فجر همچنین بازنمایی صحیح و دقیق مبتنی بر واقعیت دستاوردهای انقلاب اسلامی یک ضرورت انکار ناپذیر است که باید به آن توجه ویژه شود.
گودرزی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم امید آفرین و نشاط بخش است گفت: امروز دستاوردهای عظیم چهل و دو ساله ملت ایران در اختیار ما قرار دارد.
وی یادآورشد: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۵۰۰ برنامه با شعار" انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر همچون کوه استوار" در سطح استان برگزار می شود.
گودرزی افزود: این برنامه ها در سطح استان توسط سپاه و بسیج به همت پایگاه های بسیج، مساجد، کانون ها و سازمان های زیرمجموعه انجام می شود که امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا مراسم متمرکز و با تجمع در سطح استان نداریم و عمده مراسمات به شکل نقطه ای و محله ای انجام می شود.
وی گفت:یکی از مهمترین اقدامات در دهه فجر امسال برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار پای کار انقلاب ایستاده ایم است که توسط پایگاه های بسیج برادر و ۳۶۰ دسته رزمی انجام می شود که از ۱۲ بهمن شروع و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: برگزاری گشت های رضویون، گلباران حجره امام(ره) در اراک، موتورسواری بسیجیان از فرودگاه اراک تا گلزار شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت در هر شهرستان، ادامه رزمایش شهید سلیمانی، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان و محرومین،  اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه، اهدای یک هزار بسته لوازم التحریر، بهره برداری از ۶۴۰ فرصت شغلی با تکیه بر وام های اقتصاد مقاومتی، آزادی زندانیان غیر عمد زن زیر ۱۵ میلیون تومان، جشن های آیینی در بقاع متبرکه، راه اندازی ایستگاه فرهنگی مدافعان انقلاب در مراکز و میادین شهرها، برگزاری دهمین مرحله از کمک مومنانه با شعار بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است از جمله برنامه های مهم در دهه فجر می باشد.
وی ادامه داد: همچنین احیای واحد های صنعتی تعطیل شده، اعزام تیم های شهید رهنمون به مناطق محروم، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و کشاورزی، عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان، یادواره شهدای انقلاب، همایش مادران قرآنی و مادران آسمانی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دیگر دهه فجر است.
گودرزی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، پویش نذر خون، اکران فیلم های جشنواره عمار، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، نورافشانی در برخی از شهرها، اقدام هماهنگ بسیجیان برای شعار مرگ بر آمریکا در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، برقراری میزهای خدمت جهادی و میز خدمت مشاوره ای، میز خدمت حقوقی، برگزاری برنامه های هنری و پرورشی برنامه‌ های گرامیداشت روز زن، بزرگداشت چهلمین روز از ارتحال آیت الله مصباح یزدی، کلنگ زنی مسکن برای رزمندگان فاقد مسکن، رونمایی از ۱۲ کتاب در حوزه دفاع مقدس و نقش امام خمینی(ره) در انقلاب، تولیدات تلویزیونی ، رزمایش ثامن برای تقویت بصیریت بسیجیان در فضای مجازی و تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی نیز از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۷۰۰ پایگاه بسیج، دفاتر بسیج در ادارات، سازمان ها و کانون ها در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر نقش دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار