عباس سروری خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تشکیل ۲۴ کارگروه برای اجرای برنامه‌های دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 30 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عباس سروری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال پرداخت و اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت برگزار خواهد شد.

وی گفت:در روز ۱۲ بهمن برنامه‌ای به مناسبت بازگشت امام خمینی با حضور امام جمعه کرمانشاه و سایر مسئولین اجرایی در مزار شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام خواهیم کر.

سروری خاطرنشان کرد: راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه با همزمان رژه موتوری نیرو‌های مسلح از فرودگاه تا مزار شهدا‌ی کرمانشاه اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رزمایش کمک مومنان در ایام دهه فجر از سوی سپاه به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص است امیدواریم این رزمایش بتواند موجی از امید بین آسیب‌دیدگان و نیازمندان ایجاد کند.

سروری همچنین گفت: در روز ۱۲ بهمن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در یکی از مدارس شهر کرمانشاه به صورت نمادین نواخته می‌سود.

وی افزود:در روز ۱۳ بهمن همایش کشوری با موضوع کارگری اجرا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه بیست و چهار کارگروه برای برنامه ریزی دهه فجر در استان ایجاد شده است تصریح کرد: مصادف شدن تولد حضرت فاطمه زهرا و ولادت امام خمینی و روز زن با دهه فجر را باید به فال نیک گرفت و برنامه‌های شادی در این ایام اجرا شود.


رئیس شورای تبلیغات اسلامی کرمانشاه ابراز کرد: در شهر کرمانشاه سایر شهرستان‌ها راس ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن همزمان با طنین انداز شدن نوای الله اکبر، سه نقطه شهر کرمانشاه شامل پارک شیرین، پارک کوهستان و میدان غدیر توسط نیرو‌های مسلح نورافشانی می‌شود.

وی افزود: تمامی ویژه برنامه‌های دهه فجر با رعایت فاصله گذاری برگزار می‌شود.

سروری از تمامی ادارات و نهاد‌های استان خواست تا پای کار برگزاری جشن انقلاب باشند و گفت:کم کاری ادارات و نهاد‌ها در این زمینه پذیرفته نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار