رئیس دانشگاه ایلام گفت : همایش ملی زیست جهان پسا کرونا با سخنرانی دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پانزدهم اسفند به صورت مجازی برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 30 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه درباره روند برگزاری همایش ملی زیست جهان پسا کرونا، اظهار داشت: دانشگاه ایلام در راستای رسالت اجتماعی که در قبال جامعه دارد، با همراهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همایش ملی زیست جهان پسا کرونا را در هفت محور برگزار می شود .

وی این محور ها  شامل: بهداشت و سلامت، بخش آب، خاک، محيط زيست و کشاورزي، اقتصاد، صنعت و گردشگري، علم و فناوري و نوآوري، اجتماعي و فرهنگي، ديني، سياست داخلي و سياست خارجي در بهمن ماه آن افتتاحیه برگزار می گردد.

270 اثر علمی به دبیرخانه همایش ملی زیست جهان پسا کرونا ارسال شد

دکتر علی‌اکبری یادآور شد : خوشبختانه در سطح کشور اساتید، دانشجویان، صاحب نظران، پزشکان، روزنامه نگاران، کارشناسان و علاقمندان در سطح وسیعی از برگزاری این همایش استقبال کردند و بیش از 270 اثر علمی در قالب يادداشت کوتاه فني تا 500 کلمه، مقاله کوتاه تا 1500 کلمه و مقاله بلند تا هشت هزار کلمه به دبیرخانه همایش ارسال شد.

دو معاون وزیر در مراسم افتتاحیه همایش سخنرانی خواهند کرد

رئیس دانشگاه گفت: مراسم افتتاحیه همایش ملی زیست جهان پسا کرونا در قالب یازده برنامه متنوع و بصورت مجازی و یک روزه برگزار می‌گردد.

 وی بیان داشت : افتتاحیه همایش با حضور دکتر غفاری غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، اساتید خارجی و داخلی، دانشجویان، صاحبان مقالات پذیرفته شده و صاحب نظران رأس ساعت 8:30 روز چهارشنبه 15بهمن ماه  سال جاری برگزار می‌گردد.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به اینکه  علاقمندان می‌توانند با آدرس لینک: isrv.ir/co19 در این مراسم شرکت نماید، افزود: در ادامه همایش در هفت پنل اختصاصي و با ارائه 27 سخنراني علمي در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهد یافت.

کتاب چکیده و مجموعه کامل مقالات  منتشر می‌گردد

دبیر همایش اضافه کرد: نظر به اینکه تمام مراحل برگزاری همایش بصورت مجازی است، گواهی حضور در همایش در هفته بعدی بر روی سامانه همایش به آدرس: https://wac2020.ilam.ac.ir/ قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد :  شرکت‌کنندگان از طریق آدرس یاد شده از گواهی مربوطه پرینت بگیرند و سپس کتاب چکیده و مجموعه کامل مقالات پذیرفته شده در قالب سی دی بر روی سامانه همایش قرار می‌گیرد./م

بیشتر بخوانید :

برگزاری همایش ملی مجازی «زیست جهان پس از کرونا» در ایلام

ارسال 212 اثر به همایش زیست جهان پساکرونا درایلام

تاکنون ۲۰۰ اثر به دبیرخانه همایش ملی مجازی زیست جهان پساکرونا ارسال شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار