به مناسبت دهه مبارک فجر، ۲۶۲ طرح صنعت برق در استان اصفهان آماده بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 30 January 2021

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: برای اجرای این تعداد طرح کوچک و بزر در حوزه برق‌ رسانی، ایجاد روشنایی معابر و بازسازی شبکه‌های برق شهری و روستایی بیش از ۱۰۷ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان هزینه شده است.
حمیدرضا پیرپیران افزود: این طرح‌ها با هدف ایجاد ظرفیت‌سازی برای برقراری انشعابات جدید در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، تبدیل شبکه‌های هوایی به زمینی، کاهش خاموشی‌ها و کاهش تلفات برق عملیاتی می‌شود.
وی گفت: با بهره برداری از این طرح‌های برق رسانی زمینه ظرفیت‌سازی برای رسیدگی به درخواست‌های جدید مردم، افزایش ضریب پایداری شبکه‌های برق با بهره‌برداری از ۲۲۰ دستگاه پست زمینی و هوایی و ۲۷ کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی و ۱۲۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی در شهرستان اصفهان فراهم شده است.
وی به زیبا‌سازی مبلمان شهری در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای اشاره کرد و گفت: حدود دو هزار و ۵۲۱ دستگاه چراغ LED و ۵۶ اصله پایه فلزی جدید برای زیبایی شهر اصفهان نصب شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در خصوص هوشمندسازی نقاط قطع و وصل و قرائت هوشمندانه گفت: حدود ۲۱ هزار کنتور هوشمند متغیر‌های شبکه را رصد می‌کنند و همچنین در حال حاضر ۶۰۰ نقطه شبکه برق به تجهیزات اتوماسیون متصل هستند.
حمیدرضا پیرپیران افزود: حذف قبوض کاغذی به عنوان طرح کلان ملی علاوه بر صرفه جویی میلیاردی و حذف ارز بری در تکمیل زیرساخت‌های مدیریت کشور، ارایه خدمات الکترونیک شرکت برق را از ۹۵ درصد به حدود ۱۰۰ درصد افزایش داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار