فرمانده انتظامي استان گفت:‌ با برنامه ريزي عملياتي پليس استان و همكاري پليس در دو استان ديگر، شش نفر از اعضاي باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوانيكم "مرتضي براتي" در يك عمليات مقتدرانه دستگير شدند.
کد خبر: ۹۳۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 01 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود:‌ در تاريخ بيست و پنجم آذر ماه سال جاري در درگيري سارقان مسلح احشام با ماموران انتظامي، متاسفانه جناب ستوانيكم "مرتضي براتي" از كاركنان انتظامي شهرستان خمين به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
وي اظهار داشت: از همان دقايق اوليه، تيم هايي تخصصي از كارآگاهان پليس آگاهي با همكاري ديگر پليس هاي تخصصي و فرماندهي انتظامي شهرستان هاي دخيل در موضوع، تحقيقاتي تخصصي براي شناسايي و دستگيري متهمان اين پرونده را آغاز كردند.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: سرانجام بعد از گذشت ۴۶ روز كار اطلاعاتي و شبانه روزي، تحقيقات پليس به سرانجام رسيد و مخفيگاه اعضاي اين باند در استان مركزي و استان هاي خوزستان و لرستان شناسايي و مورد رصد نامحسوس تيم هاي اعزامي از پليس استان قرار گرفت.
اين مقام ارشد انتظامي اضافه كرد:‌ سرانجام در سحرگاه روز گذشته، در عمليات ضربتي تيم هاي اعزامي پليس استان و همكاري تنگاتنگ پليس استان هاي لرستان و خوزستان،‌ ۶ نفر اعضاي باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت جناب ستوانيكم مرتضي براتي دستگير و به پليس استان دلالت شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي با قدرداني از تعاملات بسيار مطلوب دستگاه قضاء‌ در فرايند رسيدگي به اين پرونده و تمامي ماموران انتظامي يگان هاي دخيل در دستگيري اعضاي اين باند، اضافه كرد:‌ در اين عمليات ضربتي و غافلگيرانه كه اجازه كوچك ترين عكس العملي به متهمان داده نشد، ‌تعداد ۳ قبضه سلاح جنگي و ۲ قبضه سلاح شكاري و مهمات مربوطه نيز از متهمان كشف شد.
سردار مفخمي شهرستاني با تاكيد بر اينكه پليس به هيچ عنوان، اجازه هيچ گونه ناامني به مخلان نظم و آرامش عمومي نخواهد داد،‌گفت:‌ با هماهنگي انجام شده بامرجع قضائي،تحقيقات تكميلي از اعضاي اين باند در حال انجام است و بعد از تكميل تحقيقات، مراحل قانوني برخورد قانوني با آنان آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار