سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اولویت دستگاه های اجرایی، صنایع و شهرداری‌های استان، پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان، منابع انسانی و به خصوص کارگران زحمتکش باشد. .
کد خبر: ۹۳۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در جلسه کمیته رصد نارضایتی استان ،با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، عنوان کرد: آمارهایی که در جلسات مطرح می‌شود باید با آنچه در جامعه رخ داده مطابقت داشته باشد.

وی ادامه داد: اولویت دستگاه های اجرایی، صنایع و شهرداری‌های استان، پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان، منابع انسانی و به خصوص کارگران زحمتکش باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه کمبودی به لحاظ اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد، افزود: دستگاه‌های مسئول باید با اصلاح رویه ها، مدیریت مناسبی در زمینه توزیع کالاهای اساسی انجام دهند تا مردم در این زمینه دچار مشکل نشوند.

رئوفی همچنین بر لزوم جبران خسارت کشاورزانی که محصولات آنها دچار آسیب شده تاکید کرد و بیان داشت: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی باید نسبت به ترویج روش‌های نوین و مکانیزه تولید محصولات کشاورزی اقدام کند و همچنین سطح زیر کشت محصولات به اندازه نیاز کنترل شود تا کشاورزان متضرر نشوند.

وی گفت: با پرداخت تسهیلات باید زمینه توسعه گلخانه های تولید محصولات کشاورزی فراهم شود تا تولید و صادرات کشاورزان افزایش یابد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تأکید بر لزوم رعایت هنجارها در تمامی مناطق به خصوص سواحل و جزایر هرمزگان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند تا از هرگونه هنجارشکنی جلوگیری شود.

رئوفی اظهار داشت: علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی یک ضرورت بسیار مهم و الزامی است که به طور ویژه باید در سواحل بندرعباس و جزایر قشم، کیش و هرمز مورد توجه قراربگیرد.

انتهای پیام/ز258

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار