فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند سرقت مسلحانه منازل و خودرو در این استان توسط پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ 01 February 2021

سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در پی سرقت مسلحانه منازل و خودرو در سطح خوزستان به ویژه در شهرهای ماهشهر، آبادان و شادگان، موضوع با وجود پیگیری در این شهرستان‌ها، در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار گسترده اطلاعاتی سرکرده این باند که سابقه دار و شرور بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در حالی که قصد درگیری مسلحانه داشت در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: این سارق مسلح برای فرار از قانون خود را از طبقه دوم پایین انداخت که منجر به شکستگی پای وی شد که دستگیر، و اکنون در حال مداوا است.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ خشاب و ۱۶ فشنگ، یک قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه پنج تیغه خشاب و ۲۵۰ فشنگ، لباس نظامی، انواع دستکش و کلاه، ۲ جفت پلاک مسروقه، دستگاه پرچ پلاک و همچنین یک دستگاه خودروی پژو پارس که سابقه سرقت مسلحانه در شهرستان ماهشهر داشت به همراه مقداری طلای سرقتی کشف شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به سرقت مسلحانه در شهرستان‌های ماهشهر، کارون و شادگان اعتراف کرد.

سردار صالحی ادامه داد: تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی و همچنین دستگیری همدستان این سارق مسلح به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار