محسن رضایی در گلزار شهدای شهرستان امیدیه:
کد خبر: ۹۳۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ 01 February 2021

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه ۱۳ بهمن در گلزار شهدای شهرستان امیدیه در اجتماع مردم شهیدپرور این شهر که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای پاسداشت دهه فجر حضور پیدا کرده بودند، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه نور و انفجار نور و دهه سرآغاز حیات جدید سیاسی و فرهنگی و تمدنی ملت ایران را به همه شما برادران و خواهران عزیز تبریک عرض می کنم.

وی افزود: شما مردم منطقه امیدیه و شهرستان های آغاجاری و میانکوه با مرکزیت شهرستان امیدیه، یک منطقه انقلابی تشکیل داده بودید. مردم امیدیه در تحصن بسیار حساس کارکنان شرکت نفت، نقش مهمی را ایفا کردند. همچنین در فعالیت های مبارزاتی گروه منصورون، برادر عزیزم، شهید دقایقی و دوستانش نقش تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب داشتند. در دفاع مقدس هم بیش از ۶۰۰ شهید، ۱۱۰۰ جانباز، ۷ شهید مدافع حرم و ۵۰۰۰ رزمنده از جمله فرماندهان شایسته ای مانند شهید علیدادی، الماسی، دستیاری و نساج را پرورش داده است. تا امروز مردم این منطقه در تمام حوادث سرنوشت ساز انقلاب حاضر هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشحالم که شهر دوم خودم را امیدیه می دانم. در سال ۱۳۴۹ از مسجدسلیمان در آزمون هنرستان شرکت نفت قبول شدم. شهید اسماعیل دقایقی هم از امیدیه در آن هنرستان قبول شد و با یکدیگر هم دوره و دوست شدیم و تا سال ۵۲ برخی پنجشنبه جمعه ها را به امیدیه می آمدم. پدر ایشان حاج قنبر و مادر عزیزشان با من با عطوفت برخورد می کرد و ما با هم عقد اخوت بسته بودیم و تا لحظه شهادتش با هم بودیم. اسماعیل، فرزند برومند امام بود. مجاهد، انقلابی و باسواد بود. تقوا از چهره اسماعیل دقایقی می بارید و به مسائل اخلاقی توجه بسیاری داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار