رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 02 February 2021

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک با حجم سرمایه گذاری ۲هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۷۹ تن در استان به بهره برداری خواهد رسید، همچنین مراسم کلنگ زنی ۲ طرح با سرمایه گذاری ۳۰۰۰میلیارد ریال در دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

وی افزود: بخش‌خصوصی حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داشته و این حضور منتهی به افزایش تولید و اشتغال در دهه مبارک فجر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم همچنین عنوان کرد: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، دیدار با خانواده شهدای صنعت، معدن و اصناف استان از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دهه مبارک فجر امسال است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هرکدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال دارد.

حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۸ هزار تَن فرصت اشتغال ایجادشده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار