دکترمحسن رضایی در تبریز پیشنهاد کرد؛
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر چند روزه به تبریز با گروه‌های مردمی، دانشجویی و سیاسی به گفت‌وگو و ارائه نظرات پرداخت.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰ 06 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، دکتر محسن رضایی در جمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب شبیه دهه اول است، اظهار داشت: در دهه پنجم دو کار مهم درپیش داریم، هم باید گذشته و مشکلات موجود صاف شود و هم آینده درخشان پایه‌ریزی گردد.

وی ادامه داد: پایه‌گذاری برمبنای گام دوم انقلاب، لازمه آینده درخشان است و کشور باید بیست سال جهش پیدا کند وگرنه با مشکلات شدیدتری مواجه می‌شویم.

دکترمحسن رضایی، قیام و بسیج مردمی‌را سرفصل جهش ملی توصیف کرد و یادآور شد: در دهه پنجم انقلاب، باید مردم‌سالاری اقتصادی شکل گیرد و ایران بزرگ اسلامی‌رقم بخورد.

رضایی، مدل رئیس، دولت و برنامه را مدل پیشنهادی خود عنوان کرد و اظهار داشت: مدل‌های گذشته که رئیس جمهور کابینه حداقلی ببندد و یک حلقه بسته تصمیم‌گیری ایجاد کند، منسوخ شده‌اند.

در دولت آینده باید همه ظرفیت‌ها و نامزدها جایگیری شوند و کشور توسط سه قوه اداره شود. این پیشنهاد را محسن رضایی داد و بیان کرد: اسرائیل به کشورهای همسایه نفوذ کرده و این سرآغاز ناامنی‌های داخلی است. اگر احساساتی عمل کنیم و ظرفیت‌ها را نادیده بگیریم، تهدیدات علیه کشور عملی می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تحقق دولت قوی با مشارکت حداکثری را شدنی توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: بن‌بست‌های اقتصادی با اراده مردمی‌و بکارگیری تمام ظرفیت‌ نیروهای انقلاب محقق خواهد شد.


رضایی در پایان یادآور شد: با وضعیت فعلی که بودجه با کسری سیصدهزار میلیاردی مدام بین دولت و مجلس رد و بدل شود، کشور پیش نمی‌رود. باید طرحی نو درانداخت و مسئله سرنوشت‌ساز را جدی گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :