در هفتمین روز دهه فجر؛
آئین کلنگ زنی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب روستای زنگ آباد در شهرستان قروه شنبه هجدهم بهمن ماه و در هفتمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار قروه و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 07 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، این پروژه در روستای زنگ آباد در بخش چهاردولی آغاز شده و قرار است در مسیری به طول ۲۲۰۰ متر لوله گذاری، کار انتقال فاضلاب این روستا انجام شود.
روستای زنگ آباد دارای ۵۰ خانوار بوده و جمعیت این روستا ۲۰۰ نفر می‌باشد که پروژه جمع آوری و انتقال فاضلاب این روستا می‌تواند هم در بحث سلامت محیط زیست و هم ارائه خدمات بهتر به شهروندان مفید و مؤثر باشد.
گفتنی است از آغاز یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب، ۵۶ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۵۰۸ مترمکعب فاضلاب در سطح استان تصفیه شده است.
همچنین ۲۴.۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه فاضلاب و ۲۷.۳ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب با هدف ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در استان اجرا شده است.
طی این مدت قریب به ۵ هزار و ۳۰۰ حادثه شبکه‌های فاضلاب رفع اتفاق شده است که این امر منجر به بهبود وضعیت جمع آوری و انتقال فاضلاب در این حوزه گردیده است
در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت شهرنشین استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند؛ همچنین ۹ تصفیه خانه فاضلاب در شهر‌های استان با ظرفیت تصفیه مجموع بیش از ۲۳۰ هزار مترمکعب در سال در کردستان فعالیت می‌کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار