مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفیت ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 10 February 2021

بابک صادقیان در خصوص وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان در روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ امروز کیفیت هوای شهر اصفهان باقرار گرفتن بر روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی افزود: روز گذشته نیز شاخص کیفی هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۳ شرایط نارنجی هوا برای شهر اصفهان را نشان می‌دهد.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت هوا در استانداری ۸۵، خرازی ۸۷ و رودکی ۹۴ در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: کیفیت هوا در همه این ایستگاه‌ها در وضعیت سالم ثبت شده است.

وی گفت: کیفیت هوا در منطقه سگزی با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۲۵ بیانگر وضعیت نارنجی و ناسالم بودن کیفیت هوا برای گروه‌های حساس است.

صادقیان در خصوص کیفیت هوای دیگر شهرهای استان اصفهان ابراز داشت: در حال حاضر شاخص کیفی هوا در شاهین شهر و مبارکه به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص‌های ۵۵ و ۵۴ در وضعیت سالم ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار