رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند، بیان کرد: شکوه یوم الله 22 بهمن امسال نشان داد که توطئه های استکبار شکست خورده است.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 11 February 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قم با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی با وجود شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: این حضور پرشور نشان داد که با وجود تلاش های دشمنان هیچ خللی در اراده پولادین مردم وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند، بیان کرد: شکوه یوم الله 22 بهمن امسال نشان داد که توطئه های استکبار شکست خورده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ملت ایران با این حضور خود نشان دادند که از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب همواره پیروی می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم خواسته های به حقی دارند که باید به این خواسته ها عمل شود، تصریح کرد: اعتماد نداشتن به دشمنان، تکیه بر توان داخلی کشور، توجه به روحیه جهادی و انقلابی در مسیر حل مشکلات اقتصادی و... از جمله خواسته های مردم است که باید مسؤولان نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

ذوالنوری با اشاره به سفر خود به کشور روسیه همراه با رئیس مجلس بیان کرد: مقامات روسی معترف بودند که مقاومت ملت ایران آمریکا را متزلزل کرده و هیچ قدرتی نمی تواند نظام اسلامی ایران را مهار کند و رفت و برگشت های آمریکا به برجام نیز نشانه استیصال آنها مقابل ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اگر در کشور نقطه ضعف یا نقصی دیده شود تمام غول های رسانه ای دنیا تلاش دارند که آن را محصول انقلاب اسلامی معرفی کنند، تصریح کرد: ما شاهد هستیم که هرجا به تفکر انقلاب اسلامی و روحیه جهادی تکیه کرده ایم شاهد رشد و تحول و عزت بوده ایم.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه در حوزه دفاعی به سطح بالایی از بازدارندگی رسیده ایم تصریح کرد: امروز هیچ قدرتی نمی تواند گوشه چشمی به خاک ایران اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به پیام مردم به دولتمردان  اظهار کرد: پیام مردم این است که شما هم با تبعیت از رهبری ارزش های انقلاب اسلامی را پیاده کنید تا مردم لذت تحول اقتصادی به برکت انقلاب اسلامی را بچشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه فساد، عقب ماندگی و سستی و کم کاری محصول انقلاب نیست بلکه محصول دوری از انقلاب و آرمان های انقلاب است، اضافه کرد: در حوزه های گوناگون به برکت انقلاب اسلامی و حرکت ولایتمدارانه فرهیختگان و فرزندان غیور این مرز و بوم با وجود تحریم های شدید، تحولات بسیاری رقم خورده است و در حوزه اقتصادی نیز امکان تحقق چنین تحولی وجود دارد.

وی تاکید کرد: کشوری که می تواند با وجود تحریم ها ادوات سبک و سنگین نظامی بسازد قطعا می تواند آمریکا و اسرائیل را نیز از نیات پلید خود منصرف کند.

ذوالنوری یادآور شد: اگر اجازه داده شود که روحیه جهادی و ارزش انقلابی از دیوارهای سربه فلک کشیده رانت خواری و ویژه خواری عبور کند در حوزه های اقتصادی و خودرویی نیز به برکت انقلاب و توسط فرزندان ملت شاهد تحول گسترده خواهیم بود.

وی گفت: باید قبله دولتمردان از آمریکا تغییر یافته و به سمت ارزش های انقلاب و روحیه جهادی و ولایت باشد تا شاهد تحولی در شان این ملت باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار