ایرج یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
رییس هیات هندبال استان کرمانشاه از حضور تیم هندبال استان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 13 February 2021

ایرج یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آغاز رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور در بخش آقایان از ۲۳ بهمن در شهرکرد گفت: این مسابقات با حصور ۲۴ تیم در آذر ماه سال جاری برگزار شدودور دوم مسابقات از ۲۳ بهمن ماه اغاز و در این مسابقات ۹ تیم در ۲ گروه به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی از تیم‌های هندبال کرمانشاه، قنات زارچ، آروین مهر شهرکرد، پارس فولاد سبزوار، لرستان، فرازبام خائیز دهدشت ب، شهرداری جهرم، رعد پدافند و فولاد مبارکه سپاهان به عنوان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات نام برد و افزود: این مسابقات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در صورت منفی بودن تست pcr هندبالیست‌ها برگزار می‌شود.

یزدان پناه تصریح کرد: رقابت‌های گروهی لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور تا ۲۸ بهمن در شهرکرد ادامه دارد و دیدارهای رده‌بندی و نهایی نیز روز ۲۹ بهمن در سالن ورزشی تختی این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه افزود: تیم هندبال کرمانشاه با بهره گیری از ظرفیت بازیکنان بومی کرمانشاه جوان از ۱۶ سال تا متولدین دهه ۶۰ به دور دوم‌مسابقات ورود کردند و پتانسیل بازیکنان تیم در سطح نسبتا مطلوبی بوده و سه تیم برگزیده در دور دوم لیگ دسته اول هندبال به تیم برتر کشور صعود میکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار