بمنظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا صورت می‌گیرد؛
تابناک-فرماندار بندرعباس گفت: برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا از مسافران به جزایر قشم و هرمز در بندر حقانی تست فوری تشخیص کرونا با هزینه هر نفر ۱۵۰ هزار تومان گرفته می شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 13 February 2021

به گزارش خبرنگار هرمزگان، عزیزالله کناری در جلسه ستاد کرونا با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی اظهار داشت: مسافربرهای شخصی تا پایان اسفند ماه باید ساماندهی شوند و شهرداری به کمک پلیس راهور این موضوع را پیگیری نماید و بعد از تاریخ مزبور با مسافربرهای شخصی برخورد خواهد شد.

فرماندار بندرعباس گفت: برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا از مسافران به جزایر قشم و هرمز در بندر حقانی تست فوری تشخیص کرونا با هزینه هر نفر ۱۵۰ هزار تومان گرفته می شود.به گزارش خبرنگار هرمزگان، عزیزالله کناری در جلسه ستاد کرونا با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی اظهار داشت: مسافربرهای شخصی تا پایان اسفند ماه باید ساماندهی شوند و شهرداری به کمک پلیس راهور این موضوع را پیگیری نماید و بعد از تاریخ مزبور با مسافربرهای شخصی برخورد خواهد شد.

وی افزود: حمل و نقل درون شهری و برون شهری باید در رعایت پروتکل های بهداشتی و تذکر به مسافران و رانندگان به صورت شبانه روزی عمل نماید و همچنین استفاده از دستگاه های کارت خوان در درون وسائل نقلیه درون شهری و برون شهری الزامی می باشد.

فرماندار بندرعباس در پایان خاطر نشان کرد:ذدریابانی موظف است از تردد قایق های غیر مجاز که اقدام به جابحایی مسافران به جزایر و سواحل می کنند جلوگیری و شناور این افراد را توقیف کند.
انتهای پیام/344

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار