مدیرکل هواشناسی البرز گفت: از عصر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی و سرد به استان به تدریج وزش باد، رگبار باران، برف و رعد و برق، کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 14 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهارونداحمدی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از پایداری جو در منطقه البرز مرکزی است و کماکان با روند افزایش دمای بیشینه سقوط بهمن و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

وی ادامه داد: همچنین از عصر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی و سرد به استان به تدریج وزش باد، رگبار باران، برف و رعد و برق، کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

بازگشت آلودگی هوا

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز صاف همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی است و هوا در بعضی ساعات ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار