جانشین فرمانده سپاه استان سمنان:
جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به هجمه‌های دشمن در جنگ نرم گفت: جهاد تبیینی و معرفی خدمات و دستاورد‌های جمهوری اسلامی در راستای امیدآفرینی وظیفه اصلی رسانه‌ها است.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 14 February 2021

جهاد رسانه‌ها در جنگ نرم بازگویی دستاوردهای نظام اسلامی است

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ منصور شوقانی روز یکشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در سالن شهید بسطامی سپاه قائم (عج) استان گفت: از ابتدای مرداد ماه تا ۵ آذر مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان بود که با مشارکت وسیع اصحاب رسانه، ۵۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فرستاده و ۳۴ اثر برگزیده شد.

وی افزود: بخش زیادی از مفاهیم میدان جهاد و مهمترین اولویت انقلاب اسلامی در این عصر، در موضوعات این جشنواره گنجانده شد و اصحاب رسانه استان سمنان با فعالیت در این موضوعات، در این جشنواره شرکت کردند.

جانشین فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی که از چند سال گذشته با توجه به شرایط کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری است، یکی از موضوعات این جشنواره بود.

شوقانی بیان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمنان، بصیرت و دشمن شناسی نیز یکی از موضوعات این جشنواره قرار گرفت و هر کدام از  اهالی رسانه به عنوان افسران جنگ نرم باید به بصیرت اشراف کامل داشته باشند.

به گزارش ایرنا، رسانه نگاران استان سمنان در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان با موضوعات جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امید آفرینی، محور مقاومت و مکتب سلیمانی بخش ویژه کرونا، کمک مومنانه، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی با هم رقابت کردند.

چهارمین جشنواره ابوذر استان سمنان به همت سازمان بسیج رسانه استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،حوزه هنری، سازمان بسیج هنرمندان، خانه مطبوعات استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، و موسسه فرهنگی و هنری شفق قومس و دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار