مراسم اختتامیه جشنواره داناب (طرح ملی دانش آموزی نجات آب) فردا در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 14 February 2021
دبیر اجرایی همایش داناب (طرح ملی دانش آموزی نجات آب) با بیان اینکه این طرح به دنبال تفاهم نامه آموزش و پرورش و وزارت نیرو، به عنوان طرحی ملی از سال ۱۳۸۹ در کشور برگزار می‌شود گفت: اصفهان تنها استان کشور است که امسال طرح داناب را بدون حضور مشاور، با مجموعه شرکت آب منطقه‌ای انجام داده و بودجه این طرح، نیز برای دانش آموزان و معلمان هزینه شده است.
مهنور گیتی‌فر با اشاره به اینکه طرح داناب برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول است، افزود: هدف از اجرای این طرح، آشنایی دانش آموزان این مقطع تحصیلی با مباحث آب، مدیریت منابع آب و شرایط آبی کشور و دنیا است که با اجرای آن دانش آموزان اختراعات و ابداعاتی در حوزه آب کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تا پیش از کرونا آموزش‌های طرح داناب در سراسر استان به صورت مدرسه به مدرسه انجام می‌شد، گفت: بعد از شیوع کرونا، آموزش‌های مربوط به طرح داناب به صورت آنلاین ارائه شد.
گیتی فر با بیان اینکه داوری این جشنواره ملی در هر استان به صورت جداگانه انجام می‌شود افزود: آثار ارائه شده طرح داناب در ۱۲ قالب پاورپوینت، تحقیق، شعر، داستان، نقاشی، عکس، پوستر، روزنامه دیواری، ماکت و ... است و سپس داوری‌ها به صورت شهرستانی و براساس قالب و نوع اثر انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار